• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • ulricaz

Jag äter också rosenrot och känner mig tröttare än innan. Jag märkte också stor skillnad på mensen som gick från 6-7 dagar till prick 4 dagar!!

• Juliii86
    CarlAstrid skrev 2010-04-26 18:12:54 följande:
    Alphumlan83 och Juliii86: Det är andra omgången jag äter rr och nu känner jag mig pigg men första månaden jag åt det så kände jag mig också jättrött. Har också ömma bröst.
    Oki Då är det vanligt att man blir trött och får ömma bröst. Det är som sagt min första gång jag äter rosenrot.
  • ulricaz
    Juliii86 skrev 2010-04-27 13:49:22 följande:
    Nu har jag fått en glad gubbe idag Ingen rosenrot för mig
    Lycka till!!
  • Ericha

Jag har inte läst alla inlägg, men jag åt rosenrot bägge gånger jag blev gravid. Första gången blev jag det på första försöket (med rosenrot, 4:e ägglossningen) och andra gången gick det på andra försöket med rosenrot.

• Summer
    Vill bara flika in och tipsa om att vi försökte bli gravida i 2-3 månader innan jag började äta bidrottninggelé (Apiforce tabletter) från hälsokostbutiken och blev gravid direkt månaden efter. Idag är det 48 dagar kvar på graviditeten :) 
  • Dynah
    Summer skrev 2010-04-27 15:37:11 följande:
    Vill bara flika in och tipsa om att vi försökte bli gravida i 2-3 månader innan jag började äta bidrottninggelé (Apiforce tabletter) från hälsokostbutiken och blev gravid direkt månaden efter. Idag är det 48 dagar kvar på graviditeten :) 
    Har också hört att de ska hjälpa så jag kombinerade både rosenrot och Apiforce, men Apiforce gjorde att jag kände av min äl såpass mycket att det gjorde skit-ont, så jag slutade med dem.
  • Mammas Havanna

Här hoppar jag in med ett jätte hopp. Fick min mens idag efter vårat första försök. Imorgon när jag vaknar ska jag åka o köpa rosenrot :)

Hoppas på ett + snart :)

Åh Grattis till alla er som +:at i tråden

• Storken22
    Juliii86 skrev 2010-04-26 18:07:00 följande:
    Så känner jag också :-O Känns som man har sprungit maraton, helt sjukt! Får du också ömma bröst?
    Skönt att man inte e ensam om att känna sig trött...
    Men ömma bröst har jag inte känt av.
    Nu har jag börjat bli grinig som fan oxå... stör mej på allt och alla i min närhet... vet inte om d har me rr att göra, eller så e d PMS... {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!