Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
hoppas på det annakohl1209 det ser ju verkl lovande ut med ÄL iaf =)

När i cykeln ska man börja äta rosenrot? 1:a försöket med första barnet just nu men vill inte det tänkte jag att man kan ju testa
Jahapp, blir en tredje månad med RR då...
Första så tog jag två/dag (båda på morgonen) from mensens andra dag - slutade dock för tidigt (dag 15 eftersom jag trodde ÄL var då - visade sig att den kom på dag 26 istället - 5 dagar senare än jag brukar)
Andra så började jag inte äta förens på dag 6 (största andelen för att bli pigg) de räckte till dag 20 (även då 2/morgon), dag 24 ÄL
Nu har jag börjat igen på dag 2. Men! "Ska" man ta två samtidigt, eller är det bättre en morgon å en kväll!? Jag har tänkt som så att eftersom det är uppiggande och man kan använda det vid enstaka tillfällen så har jag inte velat ta det vid kvällen för att jag är rädd att jag blir för pigg då å inte kan sova!?
Hur gör ni andra!? Å kan ni sova fast ni äter på kvällarna?! Ska det spela nån roll om man delar upp det eller tar båda samtidigt!?
Samt äter ni alla Arctic Root eller nån annan sort? (den är väl starkast vad jag förstått)
På sjunde försöket åt jag rosenrot och då tog det sig. Tyvärr slutade det med missfall i v.8 men det var mitt första plus iaf. Nu försöker vi igen och jag knaprar rosenrot för fullt. Om inte annat så känner jag att jag har mycket mer energi och mår överlag mycket bättre så bara det gör ju att det är värt det ![]()
5 om inte 6 år gammal tråd.. hur har det gått för er alla tjejer?
Har varit så kul och läsa och även följa er så man blir nyfiken nu så där flera år senare!
Blev ni gravida med Rosenrot? =)
Det är så många sidor i tråden så jag frågar. Hur vet jag att det är dags att pausa? Är det när ÄL-stickorna visar att det är ÄL, eller innan det?
När börjar ni igen efter ÄL?
Det är så många sidor i tråden så jag frågar. Hur vet jag att det är dags att pausa? Är det när ÄL-stickorna visar att det är ÄL, eller innan det?
När börjar ni igen efter ÄL?