• Anna73

Äggdonation i Malmö...

Hej alla...
    Vi har nu fått hem remisser för blodprov...
    Har gjort ett försök i maj 2009 men det tog inte..

Nu undrar jag ,, hur lång tid efter blodprovet börjar det hända saker??

Fler som ska genomföra äggdonation i Malmö??? Vi kan kanske peppa och stötta varandra:)

Kramar Anna

• Svar på tråden Äggdonation i Malmö...
  • Anna73

Hur går det för er??

Själv har jag börjat med vitaminerna och ska ta Progynon from nästa vecka:),, preliminär insättning v 18..hoppas nu vi får plus alla.)
    Kramar på er

• spiralling

Vädur: Vart tog du vägen?

Härligt att det är på gång Anna

Tänker så på dig Päronsplitt!

• päronsplitt

Hej Anna . Snart dags ju ! spännande...
    Spiralling och Inkan ; tror ni det är så ? vågar inte hoppas för mycket än ...
    Nä , jag får låta bli vinet ;)
    Jag ringde Katarina i måndags och hon skulle skicka ett nytt rör , det har inte kommit än :(  . Vi får posten vid 2-tiden här och provtagningen dit man kan gå utan tidsbeställning stänger kl 13 . Vill ju ha svar innan helgen . Funderar på om jag ska gå till gyn och be dem ta ett prov och faxa svaret till malmö hmmm...kan man göra så tro ? jobbar på sjukhuset så jag kan gå dit och höra . usch vad invecklat det blev.

• spiralling

Ja det är ju skumt att du inte tagit ett nytt hcg test. Känns som behandlingen t.o.m. är mer kontrollerad när man gör den utomlands.... Du kan också fråga på vårdcentralen eller privat IVF-klinik men om behandlingen hanteras av RMC vill de nog att du ska ta prov där. Men hör på sjukhuset. Alltid värt att fråga

• päronsplitt

Idag har jag skickat iväg ett nytt blodprov , jag fick inte röret förräns i torsdags , det var skickat till min gamla adress . Får se om jag får svar imorgon, jobbar hela dan . Inte så kul att få ett negativt svar på jobbet . Jag känner inga gravsymptom så det är säkert negativt ...

• spiralling

Håller tummarna och tänker på dig Päronsplitt!!

• inkan70

Päronsplitt håller alla tummar att du är gravid!
    Jag har nu börjat äta Primolut och om ca 1 vecka progynon så nu känns det så skönt att det är på G.
    Kramar Inkan

• Anna73

Har igår börjat med Progynon:)
    Ska på ul nästa fredag sen får vi tid.)

Kramar på er

• inkan70

Hej Tjejer,

Sista Primolut i dag och antagligen progynon från måndag, hoppas hoppas nu att inte det blir strul denna gången också..

Håller tummarna för dig Anna.

Kramar

Svar på tråden Äggdonation i Malmö...