• Anna73

Äggdonation i Malmö...

Hej alla...
    Vi har nu fått hem remisser för blodprov...
    Har gjort ett försök i maj 2009 men det tog inte..

Nu undrar jag ,, hur lång tid efter blodprovet börjar det hända saker??

Fler som ska genomföra äggdonation i Malmö??? Vi kan kanske peppa och stötta varandra:)

Kramar Anna

• Svar på tråden Äggdonation i Malmö...
  • inkan70

Hej tjejer,

Så spännande päronsplitt, förstår att du börjar bli nervös men bestämd dig för att nu skall det lyckas! Många positiva tankar hjälper.
    Det har hjälpt lite nu när man vet att det finns ett ev hopp, sen är jag ju fullt medveten om att det kan bli strul igen..men då har vi ju alltid våra frysisar i Riga som vi kan använda.

Vädur vecka 20 är den veckan då dom planerar plock men i denna värld kan det bli veckan innan och veckan efter eller inte alls.
    I ditt fall då du har en donator så borde det vara lite mer säkert, såvida hon inte ändrar sig eller hon inte svara på behandlingen. Så underbart att du har någon som kan hjälpa till.

Många kramar Inkan

• Vädur82

Inkan70: Ja visst är det underbart att ha en sån vän♥ Ok men då vet jag kanske ska få reda på när det blir nu i början av april.. Lycka till!!

• canin

Hej tjejer.

Har inte skrivit här på ett tag men följer tråden med stort intresse. Jag skulle gjort äd för några veckor sedan men det gick tyvärr inte vägen. {#lang_emotions_frown} 

Så klart besviken över det men hoppas att kunna komma igång med ny beh snart, förhoppningsvis innan sommaren.  

Lycka till alla ni andra som kämpar på!

• Vädur82

Hej Canin!!

Usch så tråkigt vad var det som gick snett??

Lycka till & hoppas du kommer igång innan sommaren.

Mvh Vädur82

• canin

Tack!

Ja det var jättetråkigt. Inget av äggen befruktades tyvärr.. {#lang_emotions_cry} 
    Kändes snopet för jag kände mig ganska hoppfull inför denna gången.

Har du fått besked om vilken vecka som gäller för er ännu?

Kram, Canin

• inkan70

Hej Canin,

Så himla tråkigt och snopet, det verkar inte gå så bra för RMC och donationer.
    Är det någon som har tagit reda på deras "successrate"? Skulle vara intressant att veta.

Det jag vet och varit med om är för min del 2 inställda donationer förra hösten, en som började blöda innan insättning och nu du och ett par till som blev drabbade.
    Med tanke på att det finns så få donatorer så är nog inte statisken så lysande.
    Vet du hur många ägg det plockades från donatorn?

Inkan

• päronsplitt

I morgon är det dags !
    6 ägg har blivit befruktade !
    Jag ska dricka mycket innan jag kommer dit för det underlättar tydligen insättningen .. och jag som blir kissnödig så lätt, hur ska detta gå   

Canin, så trist att det inte blev nåt denna gången .
    Hoppas du kommer igång snart igen. Lycka till och även alla andra här som det snart är dags för !

• Vädur82

Päronsplitt: Ohh vad kul håller tummar o tår för er går säkert jättebra =) Du får hålla oss uppdaterade här på tråden... Vi behöver lite positiva besked här inne!!

P&K Vädur82

• inkan70

Päronsplitt så spännande fick ni 6 ägg var? Eller delar ni på dessa ägg?
    Det känns helt ok att sätta in ägg eller nästan inte alls.
    Var med om en hemsk upplevelse i dag, skulle kolla mina äggledare med kontrast röntgen shit vad ont det gjorde.. känner mig fortfarande skakis.
    Kramar

• Vädur82

Inkan70: Har också gjort den röntgen ingen trevlig upplevelse... =(

Svar på tråden Äggdonation i Malmö...