päronsplitt skrev 2010-04-24 17:39:24 följande:
Hej tjejer Provet var negativt Lite jobbigt att få beskedet på jobbet , försökte att ignorera det under resten av dagen , vill ju inte börja gråta på jobbet... Det är bara till att acceptera situationen som den är , känner att nu har vi iaf gjort ett sista försök . Mensen har kommit igång ordentligt , hade fruktansvärt ont inatt, tillbringade flera timmar på toaletten och låg på toagolvet i kramper och kallsvettig , var riktigt rädd faktiskt funderade på att väcka gubben o åka till akuten. Men vid 7-tiden klarade jag av att resa på mig och stoppa i mig några panodil och värma min riskudde, sen sov jag till kl 15 . Nu känns det som mer normal mensvärk . Undrar om jag hade tjockare slemhinna än normalt att det var därför det gjorde så ont ... Hemskt var det iaf Lycka till ni som är på gång ! Kommer att kika in här då och då och se hur det går för er .
Jag kan varmt rekommendera äggdonation utomlands. Ge inte upp!! Fick du t ex kortison och trombyl vid den här behandlingen, har du kollat upp alla blodprover man kan tänka sig? T ex immunologiska tester etc? Gå in på sleepingbeautys sida, där kan du få hjälp från Reprocentralen, ge inte upp, det kommer gå vägen för er också.
Kramar
Bette