Vi fortsätter, Bf aug 10
Hallå!! Jag funderar lite på när är det dags att packa sin BB-väska? Har ni gjort det, eller när har ni tänkt göra det? Vad ska din väska innehålla? När i augusti är ni beräknad?
Hallå!! Jag funderar lite på när är det dags att packa sin BB-väska? Har ni gjort det, eller när har ni tänkt göra det? Vad ska din väska innehålla? När i augusti är ni beräknad?
Hallå tjejer!! Läste lite om exet och bästa vännen. Hoppas verkligen att din vän förstår att man inte bara kan dejta sina vänners ex, man får kanske prata om det isåfall. Men jag tror också på ett sammanträffande.
Gav värken med sig?
Elinnnnn hur går det för dig och bebis? Är den ute?
Hade massor av värkar i morse.... Var nära att vi åkte in... Nu har dom avtagit. Men jag tänkte hur mäter dom värken när man ska klocka den? Från och med att det gör ont i ryggen tills sllt har slutat eller från att hela kroppen gör ont tills det är över eller tills ryggvärken är över? Jag chansar men vill så gärna veta.... Kanske jag som är trög men jag får inget veta om jag inte frågar =).... Hoppas allt är bra med er annars. Finns det något jag har missa? Pregga - Vart har Elinnnn tagit vägen?

Men då är det ju inte lång tid kvar. Även om du kanske får gå över,men det tror jag inte.... Låter inte så iallafall.... Dö snyggt påslakan måste jag säga =).... Det tror jag också. Han måste ju ha energi till dess. Alltid bra att ladda upp energin innan XD....