Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-02 19:18:27 följande:
    men vad har du för bild? så jag ser att det e du?

jaa riktiga idioter!
    jag har en svart vit bild. står på sidan på bilden =)
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-02 19:25:49 följande:
    ok, där va den ju :) addar
    Har du hittat mig? Vet inte vem av dessa som är du om det är någon av dom jag fått fram Skrattande
  • Perssonlund

Finns det någon mer som vill bli vänner på FB?

• Perssonlund
    ssssssss8 skrev 2010-08-02 19:35:09 följande:
    Jag var i blåbärsskogen ikväll och nu har jag ordentligt med sammandr. hoppas att jag åker in snart inom de närmaste dygnen.
    Håller tummarna för dig!!!
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-02 19:44:09 följande:
    hahaha tråden tvärdog....alla e inne på fejjan, *asg*
    Märkte det Skrattande ....Jag är upptagen med att glo på alla bilder Skrattande

Tetta- Var det dig jag hittade?
  • Perssonlund
    puchelina88 skrev 2010-08-02 19:52:50 följande:
    inboxa mig så addar ja er på fb!
    inboxade dig =)
  • Perssonlund

Men hum...Vi låter väl inte fejjan ta över denna tråden? Vi stannar la här iallafall? Eller kommer jag få sitta här själv nu? Skäms

• Perssonlund

Nä men nu ska jag slita mig ifrån datan. Sambon är på väg hem med min cola och jag har bestämt mig för att umgås lite med honom innan det är säng dags.... Men lycka till alla så hörs vi imorgon.

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-02 19:59:30 följande:
    NO WAY!!!
    klart vi stannar kvar här, haha jag har haft ett par st addade fr början av trådarna, men vi hänger allt kvar här ändå :)
    Jag tänkte väl Skrattande!!!
    Pregga skrev 2010-08-02 20:02:43 följande:
    ha det så trevligt :) kram
    Kan inte riktigt slita mig ifrån denna tråden Skrattande.... Alla är så himla trevliga och pratar om precis allt. Synd bara att en del bor så långt ifrån så att man inte kan träffas i verkligheten, ni verkar vara min typ av människor även om åldern skiljer lite. Inte för att åldern har med det att göra, men ändå Skrattande.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10