Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-05 19:56:28 följande:
    ÅÅÅ så tar värkarna fart IGEN-No shit....å va jag e öm över hela buken...*känner mig gnällig*
    Men när man är gravid får man vara "gnällig"!!!! Gnäll hur mycket du vill,bara att passa på =) Du kan "gnälla" i min inbox....Hjärta
  • Perssonlund
    Mandy86 skrev 2010-08-07 09:39:31 följande:
    Babyboom: www.aftonbladet.se/wendela/article7490975.ab

Gäller i Malmö också just nu! Folk får reservsängar/reservrum (om det ens finns!)
    Läste för ett tag sedan om att Malmö föderskor flyttades till Kristianstad och till andra sjukhus...
    Bor du i Malmö?

Pregga: Tycker synd om dig och dina fötter =) ...

tette: Vem är vräkningsorden till?

Här händer det inte så mycket bebis mässigt.... Hade nog tre rejäla värkar inatt, men inget mer. Kanske skulle man sova bort dessa 21 dagarna som är kvar, då är det ju inte så lång väntan om man går över tiden XD
  • Perssonlund

Tette: ASG då fattar jag ju Skrattande Den var skit bra.

Mandy86 skrev 2010-08-07 10:15:41 följande:
    Perssonlund: Ja, bor bakom pildammarna så är ju rätt nära när det är dags
    Ja då är det ju nära =) Fast jag bor inte helelr så jättelångt ifrån,men jag kan ju inte gå dit =)....
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 10:07:05 följande:
    Tur man tillhör Kristianstad och skall föda där Hoppas det inte är massa folk där då man skall till och föda. Jösses man vet ju iaf vad alla par gjorde förra vintern iaf eftersom det är sådan babyboom nu
    Haha,snacka om brist på sysselsättning, eller så var typ allas elräkning låga =) ....
    Men man skulle ju få åka till kristianstad om man inte fick plats här i Malmö,så då är det kanske mycket folk =) Kanske ses vi skåningar på BB i kristianstad =)
  • Perssonlund
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 21:26:48 följande:
    Haha nej nej nej det vill jag inte. Tänkte bara på så du slipper gå och bli lurad hela tiden

Fy har ni läst tråden här på FL om en (Iaf för mig en IDIOT) som gjorde sin 5 månaders bebis illa???

Fy fasen jag finner inga ord. Jag kunde och kan inte äns skriva i tråden för jag blir garanterat utslängd från FL då.
    Mår så illa och blir ledsen när man läser sådant
    Ett försvarslöst barn helt enkelt. Nog för att alla kan tappa fattningen men HUR kan man bara göra så?

Brr ryser. Vill bara ta ungen och krama om den
    Vad heter tråden? Måste läsa den, även om jag inte vill så måste jag.... Konstig känsla...
  • Perssonlund

Tänkte pucha er mammor lite....Hoppas att det hjälper..

Det gör inget att jag har haft jobbiga nätter, att det gör ont här och där, att jag skulle kunna gråta när jag går, att jag har sammandragningar, det spelar ingen roll hur ONT jag än har/kommer ha. DU är värd allt lidande och SNART får vi se dig vårt älskade ♥ :a

• Perssonlund

Pregga- Gör det ont när du går också? Jag har skit ont i ena sidan av"mutt" benet, kanske det som är bäckenet.... Kan knappt gå och när jag böjer mig ner så hugger det till i "muttan".... så sjukt ont,fattar inte varför.... Då håller jag tummarna för att din bebis kommer innan =)

• Perssonlund

Måste bara säga 20 dagar kvar till BF!!!! Inne i v 38 nu =)

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-08 15:04:50 följande:
    japp, fast mer i ljumskarna..sen i muttbenet..det hugger till...jaa det var på ena sidan förut när jag skrek..
    jo jag hoppas han kommer innan, typ nu..hahaha aså jag kan gå ut tiden men vill inte gå över
    Okej... Nä det är klart. Men jag tror inte du kommer gå över... Vet inte varför men jag tror din bebis kommer om ca 1 vecka... Håller tummarna för att ingen ska gå över tiden =)
  • Perssonlund

Hallå tjejer! Måste fråga vet ni någo affär som har en massa fina påslakan till vettigt pris. OBS INTE ikea eller Jysk,tycker inte dom har så mycket att välja på. Vill gärna ha mer motiv på påslakan och örngott, och mer färg =)

• Perssonlund
    Malinski79 skrev 2010-08-08 21:23:19 följande:
    Har du testat att googla??
    Ja, men ska testa igen och se =)

Puchelina88        GRATTIS TILL ERAN SON!!!!Nalle
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10