Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Pregga; jobbigt med migrän,  jag har flera vämner som kräks utav det och får ligga hela dan utav det, inget ovanligt men fruktansvärt jobbigt..

ja här var det dött ja, undrar vart alla är..?

Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly

Min mage växer iaf, känner mi rätt fet ska jag säga haha. mamma var ju här i helgen och hon skrattade lite och sa "ja du ser ut precis som jag gjorde". Man får massa extra fett bak på ryggen/skjärten, så man får lite utav en "ankform". hehe.
    Hoppas dte förvinner med amningen eller endå, om man inte kan göra det.

• SweetLilly

Åh carohl, vad jobbigt det måste kännas att inte veta, men skönt att du fick besked nu då!

• SweetLilly

den kära kärleken; Kolla så att missen inte har livmodersinflammation! Det kan de få fast de är steriliserad! Oftast brukar man ju kastrera honor med, just av denna anledningen. Annars kanske hon har blivit skengravid av dina hormoner

Hela helgen var det halvdött i tråden och så  nu när man kommer in är det flera sidor att läsa igenom igen!

Hoppas ni alla mår btra, även om vad jag sett är lite småkämpigt på vissa håll!

• SweetLilly

Morrn morrn alla! Att ni är vakna så tidigt själv går jag aldrig upp före 10, hehe.men det har ju sina förklaringar så jag anser mig ursäktad

Idag är det så fint väder, ska nog gå ut och sätta mig sen och dricka nåt varmt!

Jag har ännu inte kännt några sparkar, men dte kanske kommer. Ibland kan man ju känna nåt , men man är ju så gasig också, så jag kan verkligen inte skilja på det..
    v17+5 idag! 5 dagar till RUL!

• SweetLilly

Hej tjejer!

RUL ja, jag har mitt på måndag! Spännande!

Ja undra hur sommaren blir? Kommer ju vara stor som ett hus, får hoppas på en inte allt för het sommar, bara sådär lagom varm
    Jag kommer nog sitta på vår då nybyggda veranda och slappa med nåt kallt i handen, hehe.
    Vi brukar också åk aut med husvagn ibland men dte blir nog inget i sommar,tror inte jag orkar med det faktiskt!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-03 19:07:52 följande:
    hahaha där man spyr galla över sina eller sitt x, som jag skrattat asså.....entjej e helt vild. Hon har haft ett helve** med sitt x, å det hon berättar e fruktansvärt.men hon lägger fram det på ett sätt så man tjuter av skratt...jag hade skratt kramp igår......
    fan det går ju inte att citera alls nu..

Skulle iaf säga attd et vore en tråd för mig kanske haha. Hade ett hemskt ex..
  • SweetLilly

jag ska göra rul på måndag iaf! Vet inte om nån är före..?
    Jag har suttit och slappat vid tvn, är så rastlös i kroppen fastän jag är dödstrött, ska nog nanna nu och läsa lite i sängen, få se om man varvar ner.
    Nån mer än jag som har jobbig hjärtklappning när man ska sova..?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10