Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-05 19:41:23 följande:
    En liten fundering jag har asså....
    jag har ju 4 st tatueringar å ska göra 2 st till sen när jag ammat klart, mina barns namn på handleden.
    men iallafall, jag har ju en på muttan åxå å funderar på att "bygga" ut den samtidigit som jag gör namnen?
    japp den gjorde ont, men shit va fin den e asså....

haha min Bm blev helt paff vid mitt första vul..haha
    Jag har min dotters namn+ ett Hjärta på ena handleden, nu måste jag ju oxå göra en till med nästa pirnsessa Men vet bara inte var,om jag ska försöka lägga till den brevid den andra,ta den på andra handleden eller helt enkelt sätta den nå helt annanstans...

På onsdag är det BM besök igen,myyyys....Hoppas ni alla mår bra i sommarvärmen..Är sååå glad,är inne på min sista arbetsvecka!!!!!!!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-07-05 21:42:20 följande:
    Åh bm besök, jag har mitt på torsdag. 3 veckor sen sist, jag längtar :D
    gud vad skönt, då är du snart ledig :)
    Jag går med 2 veckors mellanrum,men sen ska jag dit igen nästa vecka redan..För hon ville träffa mig en gång till innan hennes semester,å inte mig emot

GRATTIS till v. 36, själv går jag "bara" in i v. 33 på onsdag!
  • Malinski79

Hej tjejer..Har inte varit inne på ett par dagar nu..Va till BM igår, å allt ser jättebra ut

Blodtryck 133/68
    Hb: 125 (utan att äta järntabletter,det måste ju va bra va?!? )
    hjärtljud: 150slag/min
    SF: 34 (32+0) så nu ligger jag PÅ den övre kurvan,förra gången låg jag ju ÖVER övre kurvan..

bebisen ligger fortsatt med huvudet nedåt,så hoppas verkligen inte hon får för sig att vända på sig!!!

Imorrn jobbar jag in sista dag på 13 mån,ska bli sååååååå skönt!!! Är jobbigt att jobba heltid nu i denna värmen..jag älskar iofs sol å värme,men att jobba heltid nu å va ute hela dagarna å stå å gå mycke = SVULLNA fötter

Hoppas alla ni andra mår bra här inne!!!

• Malinski79

Morsning korsning tjejer!!!!!!

I fredags gjorde jag min SISTA arbetsdag på läääänge Så jäkla skönt!!! Direkt efter det så hämtade jag svärmor å tog med henne till Åland för där väntade min dotter å sambo Så nu har vi tillbringat hela helgen på Åland igen,sååå UNDERBART att bara ligga å njuuta i vattnet en hel  helg!!

Dessvärre va det VAAAARMT att komma hem igen,sitter bara i trosor å bh å har gjort det hela dagen! Imorrn tar jag med mig dottern å drar till Rättvik en vända (pappa bor där som säsongare)

Jag förstår er alla som sväller om händer å fötter,det är ingen höjdare!! Jag gjorde det massor när jag jobbade heltid i denna värmen =( Men nu i helgen har det varit mycket bättre,men det kanske bara är p.g.a. att jag legat massor i vattnet!!

Nä nu är det dax för jordgubbar å mjölk här *mums*

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-12 20:16:00 följande:
    Hellu babe :)

åh va skönt för dig att vara ledig nu å bara kunna njuta av den tid som e kvar :)
    jovisst e det skållhett å jag svullnar ngt så fruktansvärt, i helgen så var det dock mindre då det var svalare ute...men jag älskar sommaren så jag klagar inte, hihi

jordgubbar me mjölk, mums...hihi
    Å jösses,har ni haft lite svalare i helgen??? Här har det varit VAAAAAARMT..När vi kom hem från Åland idag så va det 30,5 grader på baksidan i skuggan...Å just nu är det 27,3 ute å 29,1 (!!!!!!!) i sovrummet..Kommer nog dröja innan jag kommer kunna somna ikväll...

Ja nu har vi mumsat jordgubbar här.....

Passar på å hälsar DIG Catsa VÄLKOMMEN till oss
  • Malinski79

Hej tjejer!!!

Har varit borta sen i tisdag,å då händer det grejer här!!! GRATTIS Sofie&Laura till lilla pojken!!!!

Känns helt galet att vi alla snart sitter här med våra små

Jag ska till BM idag igen,va faktiskt där förra veckan oxå..Men min BM ville träffa mig 1 gång till innan hon går på semester,sen är det 2 v tills nästa besök igen...

Undrar om min lilla rackare har kilat sig längre ner nu, för igår när jag va ute å gick så blev det ett enormt tryck neråt..det va riktigt obehagligt..Eller så va det bara helt "normalt" Skönt med ett BM besök idag iaf..

Ska även rensa ur 3 garderober idag,så dottern kan få sitt nya rum snart..Men det är VAAAAARMT å hålla på å renovera å rensa just nu..Men NU ska det göras

Hoppas alla mår bra i värmen,för jag har inte hunnit backa i tråden å läst ikapp..Det va alldeles för många sidor att läsa

• Malinski79

Nu har jag varit hos BM igen å allt såg såå bra ut..

SF 36
    blodtryck 133/79
    blodsocker 3,9 hade inte ätit lunch än
    hb 129

Den lilla rackarn hade bytt sida å ligger numer med rumpan uppåt åt vänster,den har legat åt samma håll hela tiden innan..

• Malinski79
    Belly skrev 2010-07-15 18:58:50 följande:
    Är det nån som har sett eller kunnat utskilja vilken kroppsdel det är som putar ut från magen?

Många snackar ju om hur coolt det är när foten sticker upp osv.. men jag fattar inte vad som är vad..Glad
    Nej inte jag heller..Jag känner när det är en fot,men det är bara för att BM berättat hur den lilla ligger
  • Malinski79
    Catsa skrev 2010-07-15 22:37:15 följande:
    Ja, det är kul när man hittat en tråd med blivande mammor som är ungefär snarlika :)
    Och väldigt trevliga dessutom :D
    Javisst är det trevligt!!!!

Nu har min lilla prinsessa hicka KÄnns helt galet när magen bara börja hoppa ju,,
    carohl skrev 2010-07-15 22:37:48 följande:
    Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, jag har fasiken ont idag. Jag hoppas som sagt att hon vill vara kvar därinne. Hon har ju "varit på väg en gång redan"...

Ses imorgon!

Kramen, sov så gott
    Hoppas prinsessan bestämmer sig för att stanna i ett par veckor till där inne!!!!!! Hoppas att det ger med sig nu!!

Sov gott!
  • Malinski79

Pregga: Vad det än är som händer just nu..Så skickar jag en JÄÄÄÄÄTTE stor styrkekram till dig!!!! Hoppas värkarna gav md sig inatt!!!! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10