Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-23 12:48:01 följande:
    hej vännen...
    min är åxå mkt lugn kan jag säja, jag puttade på han förut å efter ett par knuffar så fick jag en mkt irriterad tillbax :)
    vet inte vad jag ska tro nu, vaknade ovanligt tidigt å hade sd å mådde illa...känner mig fortfarande jätte skum asså...
    sen en annan sak- HÅLL I ER NU!
    mitt x kom igår å vi pratade å han sa att han inte haft mob avstängd utan att batteriet var dött å han vill såklart vara delaktig, å jag sa då-antingen 110% eller inget alls.
    Vaknade imorse av en tung känsla....han låg bakom mig, sked å kramade om mig å hade sitt ansikte i min nacke....shit va paff jag blev, visst var det jättemys...det var ju braaaa längesen man fick lite ömhet, MEN jag blev åxå orolig för lilleman, han låg ju som sagt bakom mig å hade sitt ben över mitt när jag låg på sidan å ena armen vilandes över min mage/bröst.....kan vi ha klämmt honom, eller gjort han illa?

Jag puttade på prinsen då jag inte kännde ngt å efter en stund så kom en irriterad knuff tillbax å så såg det ut på magen som om han la sig tillrätta igen å somnade om....men mitt x e rätt biffig=tung, å nu undrar jag om hans kropps tyngd kan ha skadat?
    Kan LOVA dig att ni inte har klämt discoprinsen..De ligger sååååå väl inpackade där, jag kan ju t.o.m nästan sova på mage fortfarande (eller halvligger på sida/mage) å det är full rulle

Man kan INTE klämma ihjäl ett barn som ligger i magen (har ALDRIG hört talas om det iaf ) Så där kan du va helt lugn...

Tänk på HUR mycket BM brukar böka runt å känna på en undersökning, å de vet ju vad de håller på med..för de är ju då rakt inte försiktiga
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-23 13:16:24 följande:
    Tusen tack gumman :)Glad gu va lättad jag blev nu, jag har ju inte blivit kramad så på hela graviditeten, så mys va det men jag blev lite rädd med när jag kom på att -hey,tänk så klämmde vi min *discoprins* hihi
    asså som sagt mitt x e rätt så biffig, så det var ju tungt...å då kom oron som ett brev på posten.

jo jag vet ju att bm brukar trycka rejält jäkla hårt, men dom vet ju hur åxå...så du e säker på att hans tyngd över mig inte kan ha skadat?
    jag låg ju på sidan, å han la lixom sitt ben över mitt ovanpå å sin arm över min mage å mellan brösten...

måste säja att det var lite mys med, haha innan jag kom på tanken att vi kunde ha klämmt/skadat mitt hjärta...
    han frågade mig sen hur länge jag varit vaken, tror inte han ville att jag skulle vart medveten om att han legat å kramat om mig, det va lite gulligt tycker jag...han känner nog ngt för mig men vill inte att jag ska veta...

men du e säker då? får lite panikångest här...
    Ja du gumman!!! Jag är väldigt säker på att ni inte skadat eller klämt discoprinsen

Idag har jag varit banrvakt åt en kompis son som även han är 3 år och JÖSSES vilken skillnad det är på våra barn Min Ella kan va "vild, men denna lilla pojke han är VILD....Han springer runt med Ellas dockvagn å helt plötsligt ser jag honom ta sats å bara springa rakt in i Ella med vagnen å sen kastar han grejer runt sig m.m. Det har tagit lite på mina krafter idag måste jag säga
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-23 17:44:24 följande:ok, hihi tack så mkt vännen, detta betyder mkt för mig...då det var rätt mysigt å få lite kärlek...var längesen nu ju..å du milde tid aså, barn kan ju vara vilda men det där låter ju bestialiskt, e han som han ska då? hahahaha förstår att du e trött, jisses....en annan e bjuden på stort kalas imon i varberg, men jag orkar inte...känner mig som en riktig tråkmåns men lillan får åka själv asså...tack igen gummanHjärta
    Varsågod!!! {#emotions_dlg.flower}

Haha..Jodå jag tror han är som han "ska" va Det ligger nog bara i hans natur
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-23 17:57:33 följande:
    Hoppas du inte tog illa upp av frågan? :/

jisses, ngn mer som bara älskar crossianter?
    hahaha...Nä absolut inte!!!

Jag har knappt smakat en crossiant i hela mitt liv, å kanske inte borde det heller (om man blir fast alltså)!!!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-23 21:59:57 följande:
    ska säja det till han-är du påverkad av alkohol när det sätter igång så är du INTE välkommen att vara med.
    SJÄLVKLART gumman ska han inte va med om han är alkoholpåverkad!!!! Jag hade ALDRIG förlåtit min karl om han hade varit det,då kan han lika gärna stanna hemma...Men har han ingen egen lägenhet att bo i sålänge tills allt sätter igång?? Jag menar att NÄR det sätter igång och OM han vill va med så kan han ju hämta dig då (om du förstår vad jag menar?!?)

Tycker inte han är "värd" att få bo hos dig även om det känns tryggt!!
  • Malinski79

God morgon alla godingar!!!

Pregga: Ja gravidhormoner ska man absolut inte skämta om Jag förstår mycket väl om det är så att du vill ha honom nära om nåt händer..Men jag bara menade att om han gör så du får fler sd så tycker jag inte att det är värt det!! Är ju bara rädd om dig!!!! {#emotions_dlg.flower} 

Jag själv har lite "samma" oro som dig..Tänk om vattnet går och jag får värkar då MÅSTE jag åka direkt å sambon som jobbar i uppsala (35 min hemifrån) eller i västerås (30 min hemifrån) + sen att man ska ta sig till sjukhuset 30 min hemifrån....Då kan jag säga att jag kommer troligtvis få åka sjuktaxi som man har rätt till..'

Det är min oro, att jag ska va sååå jävla envis att jag "nonchalerar" värkarna, men har nog insett att det bara är att ringa hem sambon så fort det börjar!!!

Nallepuhmamma: uräskta språket, men din karl verkar va en stor IDIOT {#emotions_dlg.djavulsk} HUR kan han låta dig få kräla runt på golvet alldeles själv?!?! Stackare!!! Fy f*n rent ut sagt!!! (Förlåt att jag skriver så om din karl, men blir såååå frustrerad)

• Malinski79

Ja JÖSSES Pregga vad säger man?!?!?! Han är verkligen SPECIELL!!!!!!!!! Nu ska jag kopiera det du skrev om att vi har "ditt ord på" att han inte kommer va med Men jag tror verkligen att du skulle må bättre av att inte ha honom med, han verkar ju kunna kläcka ur sig vad som helst och det är ju kanske inte vad man önskar när man ligger där å kämpar

det månste ju ändå va "skönt" för dig att veta att han inte har såååå mycket tills svars när det gäller vårdnaden!!!!
    Kram på dig gumman!!!!

Själv är jag såååå glad!!! Jag har hela tiden velat köpa ny vagn denna graviditeten för den vi köpte sist va ingen toppen kvalité..Men sambon har sagt TVÄR NEJ till det..Men jag har inte givit upp hoppet Utan har kollat lite på Blocket, å igår hittade jag en superfin emmaljunga för 2000kr!!!!!! Men då hade det redan varit en som ringt på den

Men jag tänkte att jag ska fortsätta kika, å idag har jag haft blocket uppe hela morgonen å uppdaterat sidan kontinuerligt för att va snabb om det dyker upp något...Och VIPS så kom där upp en SUPER FIN emmaljunga igen dock för 3200kr så snabb som man är ringde jag,å nu ska vi åka och titta på den ikväll..Är såååååå glad!!!! {#emotions_dlg.flower} Tänk att man kan bli så glad för en vagn!!!!

• Malinski79

Hörrni...Idag skulle väl knyzzel få komma hem med sin prins?? Hoppas sååå att allt gått bra så att de får komma hem...Vi får invänta bild sen

• Malinski79
    Skönt att du och din mamma "rett ut allt" och att hon finns där med sitt stöd, det är viktigt tror jag!!! Skönt oxå att det finns vittnen till fler situationer...

Nu ska jag bara göra mig iordning här å sen ska vi åka och titta/köpa vagnen och sen ska vi vidare till kompisar och äta thaimat...Mys en lördagkväll som denna
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10