Vi fortsätter, Bf aug 10
min är åxå mkt lugn kan jag säja, jag puttade på han förut å efter ett par knuffar så fick jag en mkt irriterad tillbax :)
vet inte vad jag ska tro nu, vaknade ovanligt tidigt å hade sd å mådde illa...känner mig fortfarande jätte skum asså...
sen en annan sak- HÅLL I ER NU!
mitt x kom igår å vi pratade å han sa att han inte haft mob avstängd utan att batteriet var dött å han vill såklart vara delaktig, å jag sa då-antingen 110% eller inget alls.
Vaknade imorse av en tung känsla....han låg bakom mig, sked å kramade om mig å hade sitt ansikte i min nacke....shit va paff jag blev, visst var det jättemys...det var ju braaaa längesen man fick lite ömhet, MEN jag blev åxå orolig för lilleman, han låg ju som sagt bakom mig å hade sitt ben över mitt när jag låg på sidan å ena armen vilandes över min mage/bröst.....kan vi ha klämmt honom, eller gjort han illa?
Jag puttade på prinsen då jag inte kännde ngt å efter en stund så kom en irriterad knuff tillbax å så såg det ut på magen som om han la sig tillrätta igen å somnade om....men mitt x e rätt biffig=tung, å nu undrar jag om hans kropps tyngd kan ha skadat?
Man kan INTE klämma ihjäl ett barn som ligger i magen (har ALDRIG hört talas om det iaf
Tänk på HUR mycket BM brukar böka runt å känna på en undersökning, å de vet ju vad de håller på med..för de är ju då rakt inte försiktiga
gu va lättad jag blev nu, jag har ju inte blivit kramad så på hela graviditeten, så mys va det men jag blev lite rädd med när jag kom på att -hey,tänk så klämmde vi min *discoprins* hihi

HUR kan han låta dig få kräla runt på golvet alldeles själv?!?! Stackare!!! Fy f*n rent ut sagt!!! (Förlåt att jag skriver så om din karl, men blir såååå frustrerad)