Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-26 18:10:45 följande:
    Dom kan ta dom ändå, bara att din märkning finns kvar....jag har ju inga , eller hade inga vulgo bilder..utan på mig å min dotter när hon pratar med lillebror i magen å man ser inte mitt ansikte men min dotters.

Tjejer-VIKTIGT! gå in på era bilder, där ser ni åxå forumbilder.
    det är bilder som ni laddat upp på sidan-ta väck dom!
    Men OM de tar mina bilder så måste de ju ändå kunna se att det inte är jag som lagt in dem?!? Jag har inte några bilder som jag "behöver" ta bort känner jag..Men TACK ändå för varningen Pregga!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-07-26 19:41:01 följande:
    Hej hej!

Hörde om flashback och jag tycker det är skandal. Jag har dock inga såna bilder så jag vettesjutton om jag tar bort mina. Jag skymtar inte ens lite hud eller bröst om jag säger så... Men sjukt är det att de tar bilder på gravida!! Idioter det finns... suck....

Malinski: Hur gick försäljningen idag?

Elinnnn: Tack jag fick sova litegrann iaf, max 20-25 min fast 5 min då och då eftersom att min dotter kom in hela tiden och ville fråga mig om hundra grejer.
    Hihi...Jo taack det gick bra...Va mycket lättare att kommunicera i verkligheten än vad det va via telefon...Han tyckte vagnen va jätte billig ,så lite surt att vi kunde tagit mer för den..Men jag är iofs bara glad att den är såld!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-26 21:58:18 följande:
    jag e här NU :)
    Nämen Pregga är inte du bannad än?!?! Härigt att ha dig kvar!!
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-07-27 06:53:47 följande:

godmorgon tjejer!

NI verkar sova fortfarande :P Här är ni iallafall inte.

Jag har sovit jättedåligt inatt, tror att det beror på att jag är lite härligt nervös nu när maken är här hahha

Jag vaknade halv 6 :S och har inte kunnat somna sen dess, självklart är jag den enda som är vaken..
    Eller ja, bebisen är också vaken, sparkar och rullar rundor därinne i magen hihihi

Pregga: NÄ DÄR SER DU, INGEN BEBIS FÖR MIG INATT *asg*

God morgon tjejen!!!!

Hihi, tänk att man kan sova så dåligt för att mn är nervös för maken Mysigt!!!
    Kan tänka mig att det va härligt att ÄNTLIGEN få hit honom, så nu kan ju bebisen få komma när den vill

Själv hade jag världens hormon gråtattack igårkväll Kollade på Topgun och även om jag sett den FLEEEEERA gånger och vet precis vad som ska hända och när så GRÄÄÄÄÄÄT jag när Goose dog..Tårarna fullkomligt rann nerför kinderna, det va tur att inte sambon vaknade Skäms

Nej,nu är det dax för mig och dottern att äta lite frukost här..Sen ska vi åka iväg och kika lite på bebiskläder, vi har ju egentligen allt redan men vi har tänkt att dottern ska få köpa något från sig!
  • Malinski79
    Mandy86 skrev 2010-07-27 08:45:43 följande:
    Godmorgon!

Ser ut att bli ännu en varm och solig dag!
    V. 39 idag!! När ska det hända något mera...lalala..
    Ojojoj..Det närmar sig med stormsteg för er nu Spännande..Jag fick min dotter BF-10 så hoppas ju på liknande även denna gång
  • Malinski79

God afton mina kära damer

Ser att ni pratar mascara...Kan säga att det ska jag INTE ha denna gågen Hade det förra gången och när allt va klart började sambon asgarva och sa :RÖR DIG INTE, sen hämtade han kameran...Så på ALLA kort från början så ser det ut som jag har två stooooora blåklockor Jag är helt svart under båda ögonen, så då sa jag till mig själv att nästa gång ska jag sminka av mig innan förlossning Men FÅR får man, är som sagt bara vid operation man inte får ha...

Annars har vi haft en mysig dag jag och dottern...Vi hade mysmorgon, sen åkte vi till svärmor och tog in post + vattnade blommor, sen vidare till centrum så Ella fick välja vad hon ville till bebisen..Hon valde en body, byxor och 2pack strumpor..Så sambon och jag sa att det ska prinsessan få åka hem i från BB

Sen har vi haft fikabesök oxå, så det har varit full rulle idag...

• Malinski79
    PNC skrev 2010-07-27 21:49:58 följande:
    Hej på er! Har varit inne å tjuvläst lite... ;) Väntar oxå bebis i augusti, får jag hänga lite med er?
    Välkommen hit!!!
    puchelina88 skrev 2010-07-27 21:51:05 följande:
    sådär då har man duschat orka inte raka mina ben i dag!
    hmm tänkte fråga dig du som har fått barn innan vad köper man för bindor för man blöder väl ganska mycket lr??
    Om det är mig du frågar (om inte så svara jag ändå )så skulle jag råda till att köpa REJÄLA bindor till en början iaf..Jag blödde ganska mycket i början så jag använde faktiskt de osköna "blöjorna" som de hade på BB, sen när jag kom hem hade jag köpt nattbindor (de är ite längre och täcker mer)..

Sen är det såklart olika hur mycket man blöder,men jag blödde i ett par veckor..men vartefter de minskade så bytte jag sort!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-27 22:10:55 följande:
    hahahahaha döör av skratt, snyggovitch...*asg* blåklockor....hm, kanske man skulle hoppa det iallafall då...
    gumman, jag skrev innan ikv att jag drog hem en dramaten med mat i som var lite tung...tror du det kan påverkart på ngt negativt sätt?

va gulligt att er dotter fick välja, tror det e mkt viktigt att barnen som finns sen innan får känna sig delaktiga. Som min dotter idag, kom hem å hade köpt en ny disney bok till lillebror för sina egna pengar :)

jaa det låter som om ni haft fullt upp :)
    Hmmm,det är sådär LAGOM kul att koa på bilderna nu efteråt kan jag lova

Nej tror absolut inte det har påverkat på något sätt..Jag storhandlar ju själv fortfarande (dumt men så är det) jag bär kassarna till bilen sen får sambon bära in dem i huset... Jag är ju lite "sån sort" som vägrar be om hjälp, så ibland försöker jag lite FÖR mycket själv...Men jag mår ju bara bra av det än sålänge iaf..Så är övertygad om att du kan va lugn

Hmmm...Knyzzel gumman, börjar nästan bli orolig att det "hänt" nåt eftersom hon inte varit inne här alls Hoppas VERKLIGEN jag har fel)
  • Malinski79
    PNC skrev 2010-07-27 22:18:31 följande:
    Tack! Allt bra med er? Kanske mycket begärt men är så nyfiken på er. Kan man få en liiiten liiiten presentation av er? Var ni bor å så...
    Liiiiten presentation av mig kommer här

Är 30 år (snart 31), bor utanför Enköping (8 mil nordväst om sthlm), har en dotter som fyller 3år i sept, har BF 1 sept (25/8 enligt SM)...
  • Malinski79
    puchelina88 skrev 2010-07-27 22:16:26 följande:
    okej har dom stora bindor på apoteket?
    Ja det är jag övertygad om att de har...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10