Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-17 13:50:27 följande:
    Åker in nu, har kraftiga värkar....håll tummarna..kra,m
    Hoppas det ger med sig...Men han kanske känner sig "mogen" för att komma ut å då gör han ju det En kompis till mig födde exakt 1 mån för tidigt å det enbart för att bebisen va "klar" sa de....

Men håller tummarna för hur det än blir!!!!!!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-07-17 20:15:26 följande:
    Hej tjejer!

Jag har haft Pregga via sms. Har inte snackat med henne pga vi har haft dop och fest hela dagen för sessan.
    Hur som helst så ligger hon inne, har öppnat sig en cm, blöder lite, de tror att det kan vara på gång. Pregga får ligga kvar över natten iaf.
    Tänk hon kanske får sin bebis snart, det är ju helt otroligt! GladHjärta
    Håller alla tummar jag kan för henne nu!!!!!!! Både hoppas och inte hoppas att det är på G!!!!
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-07-17 20:15:26 följande:
    Hej tjejer!

Jag har haft Pregga via sms. Har inte snackat med henne pga vi har haft dop och fest hela dagen för sessan.
    Hur som helst så ligger hon inne, har öppnat sig en cm, blöder lite, de tror att det kan vara på gång. Pregga får ligga kvar över natten iaf.
    Tänk hon kanske får sin bebis snart, det är ju helt otroligt! GladHjärta
    Har ni haft dop för din tjej???
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-07-17 21:09:20 följande:
    Ja Glad Bättre sent än aldrig, hihi. Hon är 9 år nu.
    Min sambo blev hennes gudfar och min syster gudmor Hjärta
    Det va gulligt att ha sambon som gudfar Ni skulle ju väntat å låtit henne döpas samtidigt som nästa prinsessa Det hade varit coolt
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-07-17 21:15:51 följande:
    Nä det var just det som vi ville undvika. Det är inte samma pappa och ärligt talat jag vill inte ha den andra sidan med på dopet av vårat barn... Glad
    Nä det är ju iofs sant Det kan jag verkligen förstå!!!!!!

Ja tänk om Pregga kommer att få sin lilla discoprins snart
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-07-18 08:59:49 följande:
    elinnnn: Ja det är just det, jag avskyr skor utan klack men nu har man inte så mycket val. Mina fötter ser inte stora ut då jag har stl 34 men ändå, jag är van att ha höga skor. Skrattande
    Ja gudföräldrarna var de bästa hon kunnat få! Glad

Tjejer: Jag har messat med Pregga och hon ska nog få åka hem idag och antagligen vila upp sig. Hon är bra slut nu gumman... Discoprinsen verkar vilja bada lite längre.
    Hon får skriva själv och berätta när hon kommer hem.

Nu ska jag cykla iväg och köpa lite nybakat bröd Tungan ute
    Kramar!
    Va "skönt" för henne att hon får komma hem och vila upp sig..Det borde väl ändå va positivt att prinsen stannar ett par veckor till?!?!

Mysigt med nybakat bröd
  • Malinski79

Pregga gumman!!!!! Skönt att du fick fick träffa underbara människor där inne, det gör ju halva grejen

Bara hålla tummarna för att discoprinsen väljer att stanna iaf i någon vecka till Förstår att du är helt slut nu, att hålla på med värkar i 1 dygn måste ju va somk att faktiskt ha fött barn..Å det tar ju minst sagt på krafterna!!!

Skönt att du får komma hem och vila nu iaf!!!

STOOOOR kram till dig gumman!!!!

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-18 10:59:18 följande:
    Tack gumman Hjärta får nya värkar här nu så jag ska lägga mig lite å se om det ger med sig..jo han får gärna vänta lite, jag bölade som en dåre å snyftade fram-jag är inte redo än igår...jisses...
    jo jag e jätte öm över hela megen å ryggen, som ett bälte runtom av värk..det e skönt å få vara hemma men vi får se hur länge, då detta kan vara start skottet å jag känner av det fortfarande, men hoppas han stannar lite till.

stoor kram tillbax å tusen tack....känner mig superkänslig här å bara gråter...gu måste lägga mig lite...
    Gör det!!!! Å går det inte över så är det bara att åka direkt tillbaka...Vila på nu gumman! Hjärta
  • Malinski79
    augustibarn10 skrev 2010-07-18 10:39:40 följande:
    Go morron alla gravida hoppas att alla mår bra! Det va ett tag sen jag var inne nu. Har hunnit avsluta skolan och allt vad som har med examensarbete att göra (måste skryta med att jag fick vg . ) efter det har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Jag och min käre man har varit iväg en helg och bara tagit det lugn och njutit av vår sista tid tillsammans då vi bara är vi två. Och nu är jag och hunden med mina föräldrar i sommarstugan och blir bortskämda allt är bra med bebisen i magen och imon är det bara en månad kvar till bf
    GRATTIS till avslutade studier, å du...Det är KLART du ska få skryta
    elinnnnn skrev 2010-07-18 12:26:10 följande:
    ja, vad får man INTE sammandragninar av nuförtiden egentligen? hahha, du får cykla lugnt och korta sträckor :) jo jag har nog fått för mig det att chilenare brukar vara korta :) men det spelar ju ingen roll :)

ja 22 dagar, fast efter 20 kommer jag räknas som på övertid, eftersom man måste följa BF enligt barnmorskan ;)
    men ja 3 veckor borde ju gå rättså snabbt, tror du inte? hihihihi

japp min älskade älskling kommer snart :) 8 dagar kvar!!! åh jag längtar så det känns i hela kroppen, *fniss*
    8 dagar är ju "ingenting"...Du får tänka att det aldrig varit sååå nära innan Hoppas tiden går fort för dig!!! Det måste ju nästan kännas som man är nykär igen

Jag håller ju på och byter rum för dottern..Vi har renoverat ett rum som hon har fått så ska bebisen få bebisrummet som vi renoverade tills dottern kom för 3 år sen..Håller just u på att flytta å rensa alla kläder m.m från garerober, byråer m.m. Å det får man oxå sammandragningar av Men jag har inga sd som jag "lider" av utan magen blir helst plötsligt bara håååård...Så bara sätta sig ner ett tag å sen kan man börja om igen

Hoppas alla har det lika svalt å behagligt som vi har idag..Även om det är skönt ute så rinner det om mig nu när jag håller på här inne,känner sig såååå fräsch
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-18 18:03:14 följande:
    ja 5 kg, helt sjukt ju..hihi v 38, ja då ska dom ta ställningstagande om inte mitt är igång eller klart :)
    Jo det e skönt å slippa den smärtan men i början så gjorde det ont som attan...
    haha ang att vattnet går, jag hoppas det blir likadant igen asså, för då vet man säkert, jag har ringt in...satt å kissade igen å det kom en gele klump på pappret när jag torkade mig å blöder, dom sa-Proppen kan gå veckor innan förlossningen sätter igång, MEN det kan lika gärna sätta igång när som..så jag ska avvakta å se om värkar tar fart....haha nu blir jag lite nervös här...ska raka mig under armarna snabbt, så det e klart...hahaha kommer strax :) Kram
    Hahaha...Det verkar bara bli fler och fler symtom på att din discoprins vill ut ganska så snart Men som sagt den kan ju gå flera veckor innan,men för mig släppte den bitvis 2 dagar i rad och andra dagen så började vattnet sippra å dagen efter är dottern född..Va iofs i v. 38+3 då men ändå

Jisses Elinnnn: Vecka 38!!! Det är verkligen nära för dig nu!!!! Håller lite extra tummar för att din make hinner hir innan nåt börjar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10