augustibarn10 skrev 2010-07-18 10:39:40 följande:
Go morron alla gravida

hoppas att alla mår bra! Det va ett tag sen jag var inne nu. Har hunnit avsluta skolan och allt vad som har med examensarbete att göra (måste skryta med att jag fick vg

. ) efter det har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Jag och min käre man har varit iväg en helg och bara tagit det lugn och njutit av vår sista tid tillsammans då vi bara är vi två. Och nu är jag och hunden med mina föräldrar i sommarstugan och blir bortskämda

allt är bra med bebisen i magen och imon är det bara en månad kvar till bf

GRATTIS till avslutade studier, å du...Det är KLART du ska få skryta

elinnnnn skrev 2010-07-18 12:26:10 följande:
ja, vad får man INTE sammandragninar av nuförtiden egentligen? hahha, du får cykla lugnt och korta sträckor :) jo jag har nog fått för mig det att chilenare brukar vara korta :) men det spelar ju ingen roll :)
ja 22 dagar, fast efter 20 kommer jag räknas som på övertid, eftersom man måste följa BF enligt barnmorskan ;)
men ja 3 veckor borde ju gå rättså snabbt, tror du inte? hihihihi
japp min älskade älskling kommer snart :) 8 dagar kvar!!! åh jag längtar så det känns i hela kroppen, *fniss*
8 dagar är ju "ingenting"...Du får tänka att det aldrig varit sååå nära innan

Hoppas tiden går fort för dig!!! Det måste ju nästan kännas som man är nykär igen
Jag håller ju på och byter rum för dottern..Vi har renoverat ett rum som hon har fått så ska bebisen få bebisrummet som vi renoverade tills dottern kom för 3 år sen..Håller just u på att flytta å rensa alla kläder m.m från garerober, byråer m.m. Å det får man oxå sammandragningar av

Men jag har inga sd som jag "lider" av utan magen blir helst plötsligt bara håååård...Så bara sätta sig ner ett tag å sen kan man börja om igen
Hoppas alla har det lika svalt å behagligt som vi har idag..Även om det är skönt ute så rinner det om mig nu när jag håller på här inne,känner sig såååå fräsch