Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga skrev 2010-07-21 18:29:46 följande:
hihi tack så mkt
jo asså jag vill inte klämma ut en 5 kg bjässe som en väninna fick göra, fy sjutton asså...att hon överlevde..hahaha han vägde 4900 ngt tror jag hon sa. Jo han kom ju upp till sjukan i helgen när jag stannade kvar över natten å vi pratade, tror han NU börjar inse allvaret å att det kommer en bebis snart. Så jag kommer inte neka han att vara med om hans största händelse i sitt liv, men jag fick mig åxå ett gott skratt inombords när han sa att han kanske mår dåligt å måste gå ut, haha jag som alltid sett han sååå macho,hård å kall..vet du, det kändes faktiskt bra att han är orolig, för då bryr han sig om vår son. mamma å jag pratade ut å jag sa exakt vad jag kännde å tyckte, hon blev jätteledsen å jag sa till henne-fixa situationen med natalie. så det ska hon göra sa hon :) så det blir att hon är med om han...tuppar av, hahahaha jag kan se det framför mig, asg...
många bamsekramar till dig med hjärtat....ps glöm ej kanal 5 ikv kl 21.00 så vi kan grina ikapp igen, hahahahaha
knyzzel skrev 2010-07-21 18:14:36 följande:
Tack. gumman. Själv så har jag förstökt att låta bli att tänka. Hade en plan i morse att göra hemmet super-rent å hålla igång så att jag slipper oroa mig hahahaha å slipper tänka. såd va ju skönt att någon här gjorde d åt mig hahahahanä klart jag inte missar det ikväll, jag har ju längtat en hel vecka dvs ända sen avsnittet som visades förra veckan tog slut hahahahahahaha