lillabambi skrev 2010-07-23 19:01:36 följande:
hej tjejerna :)
Äre bra med er?
här är de sådär ont i revbenen än tyvärr o har en sjukling här hemma som har över 40 graders feber. Karln min åkte iväg på fotbollsmatch för en stund sen, ska laga lite god mat tills han kommer hem sen, enchilladas eller hur de nu stavas :P
hej tjejen!
med mig är det bra, bara otroligt trött för tillfället då jag nyss städat färdigt här... skönt att fått lite ordning och så kan jag göra en lättare och snabbare städning på måndag förmiddag/eftermiddag, sen kommer ju min make hit efter 2½ långa månader isär =D *längtar*
hoppas sjuklingen kryar på sig... och att dina revben får vara ifred =)
Pregga skrev 2010-07-23 19:02:56 följande:
Jaaaag meee ju, har just smällt i mig en MUMS,det där med svärisarna lät ju riktigt trevligt ju :) wow...haha turkiets vattenmelon? e det stor skillnad?
Malinski79 skrev 2010-07-23 18:06:21 följande:
hahaha...Nä absolut inte!!!
Jag har knappt smakat en crossiant i hela mitt liv, å kanske inte borde det heller (om man blir fast alltså)!!!!
ok, va bra :)
dåå har du missar ngt :) jag älskar dom ...jo klart det e nervöst, haha på ett sätt så e det jätte nervöst å inte veta men på ett annat sätt så e det ju själva tjusningen :)
ja, svärisarna är otroligt gulliga och omtänksamma, skämmer alltid bort en när man är där hihihihi
ja turkiets vattenmelon sägs vara den bästa =)
härligt juicig och sådär perfekt tuggmotstånd lite krispig på nåt sätt, röd och söt.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmums!!!