Pregga skrev 2010-07-19 23:54:46 följande:
Elinnn min goa moraltant, haha då e vi 2 :)
jag försvann innan då jag har.....trumvirvel..tatatatataaaaaa VÄRKAR igen...kraam
hehe
hur gick det inatt? klockan är nästan halv 12 och du har inte uppdaterat härinne än?!?! är du på förlossningen månntro???? kramar till dig och lycka till oavsett vart du är nånstans ;)
Mandy86 skrev 2010-07-20 08:03:30 följande:
V. 38 idag! Nu har även jag börjat känna av värkar, bara ett par gånger om dagen, men ändå. =)
Idag kommer mamma och syster och hälsar på, orkar inte med besök nästan, men tiden går fortare när det händer något.
Ha en skön dag alla
grattis till ny vecka och till värkarna :P
trevligt med besök :) idag ska jag o mina föräldrar och bror ut och grilla lite. är sååå trött men det kan väl vara trevligare än att ligga hemma på soffan? äta måste man ju göra iallafall hihihi
ha en skön dag du med !
carohl: godmorgon, ha en fin dag på djurparken, sänder dig massa svalkande vindar och massa styrka =)
catsa: hoppas du blir fin i håret =) jag planerar att klippa mig efter jag fött. tror man behöver lite omvårdnad då även i håret hihihi, maken får ta hand om bebisen en stund då ;) det kan bli intressant (det är hans första barn), hihihihi
lillabambi: vad skönt det gick bra hos BM. 10 kg bara, vad bra :) jag har gått upp dryga 20!!! hahaha herregud.
och skönt bebisen lagt sig tillrätta. då får den stanna så tycker jag ;)
Nu ska jag logga ut igen för vi ska iväg och grilla och sitte ute hela dagen, det kan vara rättså skönt. man blir så trött sen på kvällen av all frisk luft hehehehe
Ha en jättefin dag allihopa!
massa kramar