Pregga skrev 2010-07-22 13:21:34 följande:
hahahahaha du e ju störtskön, ingen lust å åka in på mån...hahaha
du, en annan har inte haft sex på mkt länge, 1 gng i början av graviditeten, kanske i v 6 typ. såå jag nämnde färdknäppen för mitt x, han tittade på mig med ögon som påminde om rädsla, hahahahaaha
å det kunde jag tvärglömma, haha
Min lille e åxå mkt mer lugn nu, som du säjer...lite puffar om jag puffar på honom, men jag tror åxå dom vilar upp sig inför den stora dagen då alla deras krafter behövs. Pratade med en väninna om detta igår å hon sa det-min dotter var mkt lugn innan det var dags..vilade upp sig. såå det stämmer nog..
hahahaha, ja men risken är ju gigantisk ;);) 2½ månad, herregud vad många dagar ;)
alltså jag är inte ens sugen på sex om jag ska vara ärlig.. men kel och mys är jag hungrig på och det vet man ju vad det leder till haha
jag har berättat om färdknäppen för min man, men jag har varit noga med att säga att det krävs FLERA gånger under ett dygn för att ha någon verkan. annars hade han nog heller inte varit så sugen haha
Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 13:22:38 följande:
Åh söta elinnnn HUR klarar du dig ensam utan din man så länge?
Jag hade itne klarat det haha.
Nog kan ni sexa på och nog behöver du inte vara rädd för effekten av sperman för är inte barnet ändå redo o födas så sker ju inget iaf
Jag hade hellre viljat ha min man mera sexvillig men han sitter hellre med handen innanför brallorna och pillar på sig själv än att mysa med frugan
Jag får kanske muta honom lite men vet inte med vad hehe.
Kanske "hota" med att inte laga mat en dag om han inte ställer upp sen hehe....
Jag känner sällan av min tös dagtid utan känner nått smått vid kvällstid elelr ibland natten nått lite men enligt sista kollen så var ju allt bra med henne och dom på fl sa man skulle känna 10 sparkar på 12 timmar annars skulle man åka in för en koll.
naw, söte du själv ;)
ja, alltså jag har inte så stort val hahaha
vi hade dessa val: föda i libanon, föda i sverige, föda i saudi.
om jag skulle fött i libanon hade jag fått bo hemma hos svärisarna i typ 2 månader innan BF
i saudi hade jag visserligen varit tillsammans med maken, men nä jag vill helst inte föda där :S
eller att föda i sverige på svenskt sjukhus där jag känner mig säker och dessutom få ca 2 månaders umgänge med min familj som jag inte sett på ett år?
inte så stort val ;););)
självklart hade jag önskat att min man var här med mig under tiden, men han kunde omöjligt ta ledigt från jobb i 3½ månad ;) vi planerar ju att stanna här i ca 1½ månad efter att bebisen är född
haha hoppas han går med på det, vilket övertalningssätt du än väljer ;)