Vi fortsätter, Bf aug 10
På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)
På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)
Go`kväll på er alla. D blev snäckpasta å köttfärssås
Va jätte gott. Min söta lille make kom hem från jobbet me en ny kokbok bara för att jag hade lite idétorka. han e så gullig
Hej nu e jag inne en liten stund i alla fall. Min lillebror kommer ikväll å hälsar på. När som helst snart, då blir d pizza, igen
. Jag kommer att föda fram en pizzabagare så e d bara efter all den pizzan jag har ätigt dem senaste dagarna.
Pregga: Ett stort grattis till din lille mirakel-prins. Så skönt för dej att allt var bra. Grattis igen, gumman.
Nallepuhmamma: Så jätte kul för dej å din familj att er lill* mår bra. du Ska se att h*n växer till sig till den 8. Jag fick samma resultat på mitt första UL, men han växte till sig å jag blev bara flyttad tillbaka 2 dagar trots allt. Håller tummarna för dej.
Malten: Var ska ni på UL i morgon? Vi ska till Lunds KK kl 8:30 för extra kontroll på hjärta, hjärna å ryggrad. Börjar känna fjärilar i magen nu, men d kan ju vara Junior som sparkar oxå
Schnappi i magen: Jag vill först säga grattis till flickan. Beklagar att d inte var som d skulle med henne. Hoppas att du vet att du kan komma in å snacka här hur ofta eller inte alls om du vill. Håller tummarna för er på måndag.
Nä, nu måste jag sluta å säga hej då för i kväll. har engelska till imorron, igen (suck) å dagen i morron blir lång... Börjar 8:30 med Ul, skola 10:00-11:00 sen jobba 11:30-16:00.. Japp d blir en jätte lång dag, så go`kväll å go`natt på er alla.