Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)

• knyzzel

Go`kväll på er alla. D blev snäckpasta å köttfärssås{#lang_emotions_sunny} Va jätte gott. Min söta lille make kom hem från jobbet me en ny kokbok bara för att jag hade lite idétorka. han e så gullig{#lang_emotions_heart}

• knyzzel
    lillabambi skrev 2010-03-24 22:20:21 följande:
    Ja han e en riktig gobit, ibland
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-24 22:03:37 följande:
    jo samma här, jag har ju vart på 5 st vul/ul å lyssnade på liten senast i fre...å då har allt vart bra....men jag e orolig nu....känner ju inte den lille så ofta längre....men den kan ju lagt sig bakom typ...
    Ta d nu lugnt tjejen. H*n blev kanske bara lite trött å behövde lite vila eller så e d så att h*n har vänt sig å sparkar innåt. Jag tror att ALLT e bra me din lill*
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-24 22:26:49 följande:
    Nu tänkte jag säga god natt tjejer! Lycka till alla som har rul imorgon, det kommer att gå superbra! Pregga gumman jag ringer och lugnar dina nerver imorgon bitti! Kramen
    God natt. själv e jag fast med min J*VLA engelska B ett tag till. Vad händer annars?
  • knyzzel

Hej nu e jag inne en liten stund i alla fall. Min lillebror kommer ikväll å hälsar på. När som helst snart, då blir d pizza, igen{#lang_emotions_tongue_out}. Jag kommer att föda fram en pizzabagare så e d bara efter all den pizzan jag har ätigt dem senaste dagarna.

Pregga: Ett stort grattis till din lille mirakel-prins. Så skönt för dej att allt var bra. Grattis igen, gumman.

Nallepuhmamma:
    Så jätte kul för dej å din familj att er lill* mår bra. du Ska se att h*n växer till sig till den 8. Jag fick samma resultat på mitt första UL, men han växte till sig å jag blev bara flyttad tillbaka 2 dagar trots allt. Håller tummarna för dej.

Malten: Var ska ni på UL i morgon? Vi ska till Lunds KK kl 8:30 för extra kontroll på hjärta, hjärna å ryggrad. Börjar känna fjärilar i magen nu, men d kan ju vara Junior som sparkar oxå{#lang_emotions_wink}

Schnappi i magen: Jag vill först säga grattis till flickan. Beklagar att d inte var som d skulle med henne. Hoppas att du vet att du kan komma in å snacka här hur ofta eller inte alls om du vill. Håller tummarna för er på måndag.

• knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-25 20:43:33 följande:
    Schnappi: Grattis till flickan men usch vad jag lider med dig för beskedet du fått men håller tummarna att allt går bra. Skriv av dig så mkt du vill här..Stora kramar till dig!! Nallepuhmamma: Hoppas att din lillskrutt växer ikapp och att du nästa gång får reda på vad det är för liten som gömmer sig i magen! Pregga: Grattis till prinsen i magen! Igår plussade en av mina närmsta vänner, så kul att vi kommer vara mammalediga tillsammans, är så glad att det nästan känns som att jag plussat en gång till :)
    Så kul. Min bror ska oxå ha en lite i år, men i oktober så jag å min svägerska ska vara gravida å mamma lediga samtidigt. Hade ingen annan som var gravid eller mamma ledig när jag väntade dottern, men familjeliv funkade d oxå:0)
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-25 20:52:11 följande:
    Samma här, hade inte heller någon när jag var hemma med sonen. Men nu börjar alla bli lite äldre så denna gången har jag flera vänner som kommer vara hemma samtidigt :)
    Gud va kul. Vi var sist ur med att skaffa barn bland makens bekanta & familj, men först när de gällde min vänskapskrets. Skiljer 7 år på mig å maken.
  • knyzzel

Nä, nu måste jag sluta å säga hej då för i kväll. har engelska till imorron, igen (suck) å dagen i morron blir lång... Börjar 8:30 med Ul, skola 10:00-11:00 sen jobba 11:30-16:00.. Japp d blir en jätte lång dag, så go`kväll å go`natt på er alla.

• knyzzel
    Malten skrev 2010-03-25 21:38:17 följande:
    Knyzzel- då kanske vi träffar på varann imorn på sjukhuset. Är det förresten på kk man gör RUL? Måste kolla i mina papper....Hjälp vad jag är nervös nu, blir nog inte lätt att somna inatt.  Elinn- Tack för den söta nallen :)
    Hej hej. Gick d bra idag? Vår lille pojke ÄR FRISK. Dr hittade inga missbildningar varken på hjärtat eller ryggraden. Vi e över lyckliga. dagen har varit jätte lång, så jag kommer nog inte stanna inne så länge tyvärr, men här verkar ju ändå vara ganska lugnt. ska upp å jobba i morron kl 9-14, så jag får gå å lägga mig i tid i kväll.

Min älskade make var super söt igår! När jag hade kommit hem efter mamma/stallet så hade han köpte en JÄTTE VAKER buket blommor å köpt en pressent ask Lindt choklad till mig (har lagt in en bild på d)

Pregga: Jätte fräch vagn. Ska ha typ d stuket till pojken oxå, men i beige/khaki med svart mjuklift
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10