knyzzel skrev 2010-04-03 23:02:55 följande:
ÅH HEJ Gumman. Allt bra?
heej, allt e bra här...fick ett bryt här hemma innan när jag kissade grönt....eller så e ljuset tvärkasst i badrummet, ska byta lampa...men iallafall rinde till en Bm som sa att det var garanterat inte grönt, inte ens pga medecinen-men att man har ju mer flytningar nu, å dom kan vara lite grönaktiga...uuuuuuu
nog för att jag inte haft sex på månader men att det börjar komma mossa...fy va vidrigt , hahaha jag började böla. å hon sa att det garanterat inte var grönt, utan ljuset i badrummet....skulle pinka i en burk å kolla i annat ljus...
knyzzel skrev 2010-04-03 23:07:39 följande:
Jag vet. har 2 hundar å den ena har allergi som gör att han ibland får MILDA brister på olika vitaminer å mineraler, vilket visar sig när han knappt hinner skita färdig förens han kastar sig bak å äter upp d som nyss kom ut. Tyvärr så kan jag inte se han som så söt å oskyldig som han är efter en sådan incident:0)
mhmm lite svårt å se lilla stampe som den lille busiga kille han är nu...han smaskade i sig..fy va vidrigt!!!! men uuuuuuuuuuuuuuu din hund....du låter inte han slicka dig i ansiktet va? hahahahhaha