• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-04 10:07:03 följande:
    godmorgon tjejjer!!!Precis lämmnar lillfisa på dagis..Sitter med min lilla son i knä och bara myyyser =) hur har ni sovit inatt
    åå det lät mys ju, hur gamla e dom små?
  • den kära leken

Pregga: Det är säkert ingen fara med magen. Tråkigt att bråka men jag antar att det hör till tonåren. Det går ju över om ett par år eller 7 eller så =)

BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:09:39 följande:
    Pregga: Det är säkert ingen fara med magen. Tråkigt att bråka men jag antar att det hör till tonåren. Det går ju över om ett par år eller 7 eller så =)
    jag hoppas inte det e ngn fara, jag kopplade för första gng av igår efter mitt läkarbesök. å efter tjaffset så fick jag en sd såklart! asså jagf har ju inget märke, å det tog i sidan mer....å det gjorde ju inte ont....liten ligger ju så skyddad...men jag blev ju såklart livrädd....7 år? hm....herregud asså...vilken uppmuntran...haha
  • Bubbis10

Saken e ju den här med att jag e ju inte ensam om att gå runt som en enda stor hormon här nu.....lillan e ju såå underbar, men en jävel nu emellanåt!  gu va arg jag blir...

• den kära leken

Huja, kan tänka mig hur hormonerna hänger i luften hemma hos er ;) Men för din del går det ju över ganska snart. Vet inte om det var 7 år man höll på men ett par var det ju iaf. 12-16 kanske innan jag lugnade ner mig igen. Men det där är ju så olika.

Pregga skrev 2010-03-04 10:13:49 följande:
    Saken e ju den här med att jag e ju inte ensam om att gå runt som en enda stor hormon här nu.....lillan e ju såå underbar, men en jävel nu emellanåt!  gu va arg jag blir...
    BF 100817
  • carohl

Hahaha 7 år??? Om det är 7 år kvar för Pregga är det 9 år kvar för mig... suck!

Min sessa kan vara ett riktigt monster ibland med som man skulle kunna skänka bort ibland och ändå har hon inte kommit in i riktiga hormonsvängen än. Jag bävar inför det för min sessa har temperament så det heter duga åt det!
    men for det mesta är hon underbar...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • den kära leken

Sådan mor sådan dotter kanske? Haha. Nä men det går ju lite upp och ner under de åren.

carohl skrev 2010-03-04 10:17:37 följande:
    Hahaha 7 år??? Om det är 7 år kvar för Pregga är det 9 år kvar för mig... suck! Min sessa kan vara ett riktigt monster ibland med som man skulle kunna skänka bort ibland och ändå har hon inte kommit in i riktiga hormonsvängen än. Jag bävar inför det för min sessa har temperament så det heter duga åt det! men for det mesta är hon underbar...
    BF 100817
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-03-04 09:46:13 följande:
    Klart att det inte är någon fara! Jo men det förstår jag, har man MS så kanske man måste snittas. Talar de inte om? Tur att ni inte vill veta då...  Jag tog inte heller reda på vad det var när jag väntade min dotter och hon var en jätterolig överraskning, den bästa någonsin! Denna gång ska vi ta reda på det om de ser vad det är... det blir roligt det med
    får hoppas det i alla fall!!!
    men känner inte så mycket av den;/
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:19:18 följande:
    Sådan mor sådan dotter kanske? Haha. Nä men det går ju lite upp och ner under de åren.
    Hahaha jodå när jag var i tonåren var jag HEMSK på riktigt! Det är väl därför jag är rädd för hur min flicka ska bli. får se när hon får sin mens, hon fyller 9 i maj. Så det måste dröja ett tag till men jag fick tuttar då jag var 9 år och min mens fick jag i present på min 11-årsdag fasiken vad arg jag blev! Hahahahaha jag hoppas att hon får vänta längre med allt...
    Seriöst att gå omkring me tuttar när man är 9 år? det måste bara bli konstigt..
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • den kära leken

Ja det låter tidigt. Som 9-åring är man ju fortfarande barn.

carohl skrev 2010-03-04 10:22:24 följande:
    Hahaha jodå när jag var i tonåren var jag HEMSK på riktigt! Det är väl därför jag är rädd för hur min flicka ska bli. får se när hon får sin mens, hon fyller 9 i maj. Så det måste dröja ett tag till men jag fick tuttar då jag var 9 år och min mens fick jag i present på min 11-årsdag fasiken vad arg jag blev! Hahahahaha jag hoppas att hon får vänta längre med allt... Seriöst att gå omkring me tuttar när man är 9 år? det måste bara bli konstigt..
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10