• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

God morgon Pregga!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 08:45:27 följande:
    Hej tjejer!Det är inte bara jag som vaknar tokhungrig då  Jag har faktiskt haft turen att slippa kliva upp på nätterna iaf. Jag har gjort det en gång tror jag under graviditeten. Hur som helst så har jag börjat sovit uruselt på slutet, jag vaknar åtminstone en gång per natt (jag somnar med detsamma men ändå) och jag vaknar alltid en halvtimme före klockan.Hur är det med er?
    Godmorgon gums!

Här e een till som vaknar tokhungrig.....har sovit urkasst inatt...suck..
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-04 09:48:03 följande:
    Godmorgon gums!Här e een till som vaknar tokhungrig.....har sovit urkasst inatt...suck..
    Usch vad jobbigt.... Du får passa på att sova när lillan är i skolan.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 09:50:50 följande:
    Usch vad jobbigt.... Du får passa på att sova när lillan är i skolan.
    mjo men jag sov tills nu..hon fick fixa sig sj idag....jag e fortfarande rasande på henne!! å jag hade änteligen efter läkaren börjat slappna av igår å tänka enbart positivt! men som du sa den lille ligger ju bra skyddat! men det där jäkla staketet e total förbjudet nu!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-04 09:53:22 följande:
    mjo men jag sov tills nu..hon fick fixa sig sj idag....jag e fortfarande rasande på henne!! å jag hade änteligen efter läkaren börjat slappna av igår å tänka enbart positivt! men som du sa den lille ligger ju bra skyddat! men det där jäkla staketet e total förbjudet nu!
    Jag förstår det, ja ta bort det där staketet nu så slipper det hända nå liknande igen.

idag är jag hemma med min sessa som var mådde dåligt imorse men det var då, nu är det inga fel på henne. Morr nu missar jag ett helt dygnspass på jobbet.... aja så kan det vara...
  • den kära leken

Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något.

Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)

BF 100817
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-04 09:56:25 följande:
    Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något. Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)
    Jo det är jag med rädd för, att man skulle bli tvungen att ta ett akutks men aja som sagt vi får se då. Jag tror att det går bra för oss! {#lang_emotions_laughing}
  • den kära leken

Det kommer det säkert att göra =)

carohl skrev 2010-03-04 10:00:32 följande:
    Jo det är jag med rädd för, att man skulle bli tvungen att ta ett akutks men aja som sagt vi får se då. Jag tror att det går bra för oss!
    BF 100817
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 09:56:07 följande:
    Jag förstår det, ja ta bort det där staketet nu så slipper det hända nå liknande igen.idag är jag hemma med min sessa som var mådde dåligt imorse men det var då, nu är det inga fel på henne. Morr nu missar jag ett helt dygnspass på jobbet.... aja så kan det vara...
    haha ojoj va jobbigt å missa detta hemska dygnspass....hahahah
    ja det ska väck! men saken e ju den att jag fick inte ont, blev nog mest rädd....
    den kära leken skrev 2010-03-04 09:56:25 följande:
    Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något. Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)
    Godmorgon tjejen!

Mja asså jag hade ett gräl med min dotter igår, å det känns inte så bra..å då kan jag inte sova riktigt! hennes attityd emellanåt e under all kritik.
    Hon har typ ett kompostgaller som hon sätter ihop så kaninen kan ha en typ lekhage,,å den stod igår kväll kvar i storarummet. å jag bad henne å ta bort efter sig....å hon svarade på ett sätt så jag exploderade! jag tar tag i detta galler å ska skicka iväg det, å hon tar emot så det studsar tillbax lite in i sidan av magen på mig, jag fick inte ont så det va ju inte så hårt, syns inte ens ett märke-MEN jag blev RASANDE! å fick såklart en sammandragning. Så nu blir det varken data, tv-eler ngt annat för damen!
  • sofie och laura

godmorgon tjejjer!!!

Precis lämmnar lillfisa på dagis..
    Sitter med min lilla son i knä och bara myyyser =) hur har ni sovit inatt

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10