• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Vad gör ni annars då? Förutom att pratar med varandra såklart {#lang_emotions_wink} Jag väntar på att Greys anatomy ska börja... Idag är det säsongspremiär och jag är supertorsk på alla såna serier!! Hahahaha

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-03 20:47:02 följande:
    Vad gör ni annars då? Förutom att pratar med varandra såklart  Jag väntar på att Greys anatomy ska börja... Idag är det säsongspremiär och jag är supertorsk på alla såna serier!! Hahahaha
    Måste stänga av datan en stund, den ballar ut helt här....lukter bränt å det e inte jag som tänker för mkt nu, hahahhahaaha
    denna gng e jag oskyldig {#lang_emotions_innocent}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-03 20:53:56 följande:
    Måste stänga av datan en stund, den ballar ut helt här....lukter bränt å det e inte jag som tänker för mkt nu, hahahhahaahadenna gng e jag oskyldig
    Hahaha.... gör så. Jag ska också logga ut. Ska kolla på mitt program nu! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-03-03 16:00:41 följande:
    tack för tipset ska köpa hem isglass;)
    Jag har inte testat själv men hon säger att det funkar....
  • knyzzel

Ja, där fick jag för att jag inte åt min vitlöks kebabrulle. Nu står jag å lagar tomatsoppa med vitlöksbaguette. Har gått förbi lägenheten i dag.Den låg lite längre bort än vad jag först trodde, men d gör inget. Lite lugnare där nere i den delen av glasgatan.

Vad händer annars då. Vem står på tur när d e UL?

• SweetLilly

jag ska göra rul på måndag iaf! Vet inte om nån är före..?
    Jag har suttit och slappat vid tvn, är så rastlös i kroppen fastän jag är dödstrött, ska nog nanna nu och läsa lite i sängen, få se om man varvar ner.
    Nån mer än jag som har jobbig hjärtklappning när man ska sova..?

Lilla pyret väntas 100804
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-03-03 22:58:46 följande:
    jag ska göra rul på måndag iaf! Vet inte om nån är före..? Jag har suttit och slappat vid tvn, är så rastlös i kroppen fastän jag är dödstrött, ska nog nanna nu och läsa lite i sängen, få se om man varvar ner. Nån mer än jag som har jobbig hjärtklappning när man ska sova..?
    Jag har mitt 2:a Ul på onsdag. Extra koll av hjärta och ryggrad (inget konstigt fick det med dottern oxå pga min medicinering). Var faktiskt och lånade en bok i dag. MIn första på många år. Ingen anning om vad den ska handla om. Stod på engelska, men jag fattar väl efter hand... hoppas jag{#lang_emotions_embarassed}
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-03-03 23:08:46 följande:
    Jag har mitt 2:a Ul på onsdag. Extra koll av hjärta och ryggrad (inget konstigt fick det med dottern oxå pga min medicinering). Var faktiskt och lånade en bok i dag. MIn första på många år. Ingen anning om vad den ska handla om. Stod på engelska, men jag fattar väl efter hand... hoppas jag
    ok, men när har du det riktiga Ulet då? Tänkte där de kollar hjärna, urinvägar, och allt det?

hehe varför lånade du en bok du inte vet vad den handlade om..?
    Lilla pyret väntas 100804
  • Belly

Följer denna tråd maniskt, kommenterar lite ibland..:)

Pregga: Har du ingen scanner så man får kika på bebis...*jättenyfis*

BF: 2010-08-16
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-03-03 23:11:46 följande:
    ok, men när har du det riktiga Ulet då? Tänkte där de kollar hjärna, urinvägar, och allt det? hehe varför lånade du en bok du inte vet vad den handlade om..?
    Det har vi varit på 18 feb. Allt var jätte fint å statt där d skulle.

Boken ja, d kan man väl undra. D är skolarbete. Va läsa 2 engelska böcker denna terminen. Läser Eng B
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10