puchelina88 skrev 2010-10-23 08:46:46 följande:
sover rean små hela nätterna än?
viktor äter halv7 på kvällarna somna i sin säng vaknar vid 2 tiden och ska ha mat sen nsomna om vaknar vid 6 tiden.
när börjar dom sova hela nätter??
Här varierar det lite, men för det mesta så äter hon vid 19-19.30 och somnar sen i sin vagga, vaknar vid 23.30-00-30, äter och somnar (i vaggan, om jag inte är lite lat ;P) om till 4-6. Då brukar hon få komma över till väran säng, om hon inte redan är där. Sen ligger vi och bara myser i sängen fram till 8 ungefär. Hon brukar tycka att det är helt okej och säger ifrån när hon inte vill igga kvar i sängen mera. :) Så "hela nätter" är det ju inte, men väldigt bra ändå :) Hon äter ju oftare under dagen istället och är mer vaken och alert då, kanske är därför hon sover så bra på nätterna som hon gör :)
Hon har kommit på nu också att det är mycket roligare att sitta upp. Så hon sitter gärna mellan mina lår på golvet och kikar runt eller sitta i knät om jag sitter i soffan. Ligga eller halvligga är inge kul längre :P Har en bestämd fröken, och tiden går för fort. Snart 3 månader ju :O
Hoppas allt är bra med er allihop! :)
Stoooor kram till er!