Vi fortsätter, Bf aug 10
med min lilla är det bara bra, hon har 2 tänder därnere, väger 7.5, vänder sig från mage till rygg och tvärtom, sitter själv, pratar lite da da ne ne osv, skrattar mest hela tiden, låtsas hostar titt som tätt, har just börjat med smakisar på allvar: potatis först det går sådär ;) hon går baklänges i sin gåstol och älskar det :D
Som idag, vi satt på hennes lekfilt (hon sitter upp själv) och lekte en massa med hennes leksaker, men hoppsan sa så ville hon inte leka, utan tittar på mig och nästan klämmer fram en liten krokodiltår och gnyr fram ma-ma-ma. Då var det färdiglekt enligt henne. :)
Potatis fungerar inte alls här, det tycker hon verkligen inte om. Ingen "mat! heller för den delen, eller ja, morot gillar hon :)
Gröt och frukt(puré) älskar hon verkligen :)
Hur sover hon på dagar och nätter? :)
Här är nätterna underbara ca 19-06.30, men dagarna är helt knas. Om jag har tur så är det 2-3 ggr på ca 20-40 minuter styck. Blir lite jobbigt för både henne och oss, kan ju vara därför hon är kinkig också. Men vet inte hur jag ska få henne att sova längre. Spelar ingen roll om det är vagnen, famnen eller sin säng liksom. Hmm.