Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-09 23:48:52 följande:
    Jag blir också ett monster då och då...
    hahaha söt nöt :)

Nu för en liten stund sen så upptäckte vi att det läckt en hel del vatten fr nattas element i hennes rum...grr det va helt blött på golvet under hennes säng å även på ena sidan av sängen. På mån ska jag ringa bolaget!!
  • Bubbis10

Mi dotters elememt har läckt rätt så rejält, fick torka en del vatten igår...å det LUKTADE skit!!! Hon har väl inte legat å andats in ngt giftigt nu?
    Det är ju vanligt vatten element, men det stank ju?

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-10 10:54:39 följande:
    jo men det är s.k "dött" vatten i element och det luktar asäckligt! men inget farligt vad jag vet.
    ok, tack för ett lugnande svar, vi har ju inte sett läckan förens det rann vatten under hela hennes säng..å det luktade pyton så jag va lite orolig att hon andats in ngt när hon sovit som kan vara giftigt då det stank...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-10 11:35:16 följande:
    som sagt det stinker men det är inget giftigt. det är ju bara vatten och avlagringar typ.men pregga du som är bästis med dem på sjukrådgivningen eller vad det nu kallas för det du ringer stup i kvarten:P kan inte du göra mig en tjänst och fråga dem följande:jag har ju ätit rökt kalkonpålägg, salami osv nästan varje dag i flera månader. Kan det ha skadat min bebis utan att några symptom finns? Om min bebis, eller jag, skulle vara sjuk/smittad med listeria eller vad det nu heter vilka symptom skulle vi uppvisa då?Det vore JÄTTESNÄLLT  om du kunde fråga! Många kramar
    hahahaah du e la rolig, asså jag satt med gift informations centralen inatt ;)
    Men om jag ringer ngt mer vilket jag kan göra så ska jag fråga, haha varför ringer du inte sj?
    Symtom om man ens får några e influensa liknande..
  • Bubbis10

Nu ska här städs klart å steka pannkakor :) see you all later ...

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-10 12:22:09 följande:
    Och lägg till att detta har köpts och ätits utanför Sverige så sveriges statistik gäller ju inte i mitt läge :S jag har inga symptom och har inte ätit nåt på 2 veckor, tror ni jag kan andas ut?jag ska iaf be dem ta prover om en månad när jag e tbx i sverige bara utifall att.. men jag vill ju inte gå runt och må dåligt (av oro) i en hel månad till om jag nu inte behöver det...
    Elinnnn jag ska självklart kolla upp detta för dig snarast :)
    men oroa dig inte i onödan nu, förhoppningsvis så hade du märkt om det va ngt.

Kraam
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-10 14:39:09 följande:
    hihi så lite, ska ringa dom lite senare....{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-10 15:43:34 följande:
    jag är i mitten av v.23 och idag har jag inte gjort mycket mer än att äta. Flingor o mjölk, gräddbullar typ 16 st(HELT SERIÖST! :s) middag 2 gånger, sura godisar, en snickers..... Nu ska jag minsann gå och lägga mig annars kommer jag äta upp allt vi veckohandlade igår :(är det någon mer som kommit in i värsta matvraks fasen? jag är så sugen/hungrig och jag orkar bara inte stå emot. Inte idag iallafall....
    hahahaha åå va gött! sj har jag just kommit ur en sån vecka. nu har jag inte haft ngn direkt aptit på 2 dagar, men det vänder snart igen...
  • Bubbis10

Elinnnn
    skriv upp vad du ätit exakt det som oroar dig å hur ofta, mkt? så ringer jag direkt.

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-10 16:06:41 följande:
    hehe ja ibland kan jag känna sån hunger men oftast har jag ingen vidare aptit, äter nog lite för lite eg, men jag tror nog att Pyret får vad h*n behöver.
    mjo jag har kännt mig lite pressad de sista dagarna 2 dar, på att nästan tvinga i mig å äta...men har inte haft ngn direkt aptit asså....men det kommer la imon eller nåt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10