lillabambi skrev 2010-04-11 20:05:15 följande:
hahah inte dfåligt att stå emot de hahaha vem skulle inte de liksom :Pja ibland kan man drömma bra konstigt.... Har du fått någon nojja än? jag kan inte klara mej utan typ djungelvrål måste till o med ha me mej dom på jobbet eller om jag ska någonstans helt galet :P
hahaha jaa hur kunde jag stå emot, *fniss*
mja jag äter ju åxå mkt djungelvrål.MEN risken finns ju att man samlar på sig vätska å svullnar av lakrits.sen i början så hade jag ju pippi på saltgurka...
Men djungelvrål e sjukt gott nu ;)
060810 skrev 2010-04-11 20:10:50 följande:
Ja det var en sån lättnad när jag fick de provsvaren. Bara nästan 2 veckor tills jag har hela resultatet, men det kan jag vänta på.IBS är irritabel tarm.
ok, jo men jag förstår att det va en lättnad ändå...
ok, har jag aldrig hört om innan..hm..
sofie och laura skrev 2010-04-11 20:11:39 följande:
Ringde och prata med dom sjukvårds rådgivningen och det var skönt att prata av sig med en sköterska om återfall hahahahaa!Hon sa det att oftast kommer alltid suget tillbaka när solen tittar fram, man får minnen tillbaka hur gott det skulle vara att röka en cancerpinne som skadar barnet !Får nog inga återfall hahhahahaa ÄT OCH BLI FET ska det vara!Annars gick jag direkt ut efter mitt samtal då leo nannat gott lekte som tusan ute och kom hem till en god middag med kyckling och klyftpotatis tillsammans med smaskig sallad och cafeparis sås mmmmmmmNu ska jag med göra inköpslista får se vart jag hamnar hahahaa
åå vilken god midda, hihi jag som redan ätit gott blev genast lite hungrig igen, har ju haft 2 dagar nu som aptiten vart låg..men nu verkar det vända igen. Bra att du ringde å hann å hejda dig själv ;)