Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-04-06 10:57:47 följande:
    Sitter och funderar på babylarm, är det nån som köpt eller har tips på vad man ska tänka på när man köper?
    baby larm finns i de flesta barnbutiker tror jag =)
  • Bubbis10

Har carohl i luren nu.....läkarna kan inte utesluta cancer.....{#lang_emotions_cry}
    men det e det INTE!!!!!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-06 11:31:48 följande:
    usch, vill inte tänka mig in i den situationen, men läkare kan vara så jäkla osmidiga ibland.hoppas dte inte är så farligt..
    ja jag hoppas det inte e så givetvis...men hon har genomgått flera olika undersökningar å prover å dom ser inte varifrån hon blöder....å det kommer mkt blod
    dom ville gå ännu längre upp i tarmen å kolla för å se om det kan vara cancer, MEN då riskerar hon sin bebis...å det gör hon givetvis inte så den undersökningen sa hon nej till....nu får vi avvakta å se vad som händer...¨å hålla tummarna..
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-06 11:52:47 följande:
    Men gud pregga vad e det du skriver det kan bara inte vara sant =( ledsen???Nej, nu får vi hoppas att det inte är FÖR det är inte cancer.Gud vad hemskt?Lilla glada underbara carohl?Hur gick detta till?Ville inte skriva på hennes sida på fb kan vara väldigt känsligt!!!Nej nu skall carohl bli frisk NU NU NU NU
    hej gumman , jaa det e hemskt...å jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte e ngt sånt, men läkarna kan inte utesluta det. Nej skriv inget på fb...tror inte hon vill det...japp, jag har vart skitledsen å orolig för henne. Pratade med henne för en stund sen å hon har fått komma hem idag, men hon ska tillbax imon igen...vi har pratat rätt så mkt å jag å min dotter åker nog uppåt så fort vi båda kan ....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-06 14:09:58 följande:
    Hur stora är era magar tjejer? Min har fullkomligt EXPLODERAT senaste  veckorna, har en ny bild i galleriet.. Var ska detta sluta??
    haha jaa det undrar jag med var det ska sluta, spräckte mina mammabyxor häromdan..å kommer inte i dom som jag fick av carohl heller längre....
  • Bubbis10

Carohl messar dig nu, madde har gått....puss

å du, ljug inte....du börjar se ut som pinocchio....det ÄR allvarligt! men gulligt att du inte vill oroa ngn {#lang_emotions_flower}

Tjejer, idag fick jag ett sjukt sug efter ngn stark mat å så blev det......kan det skada mer än ev sura uppstötningar? det kan det väl inte.....
    ''folk i andra länder äter ju stark mat för jämnan....åå nu ringer hem tel...carohl, jag messar så fort jag e klar...

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-06 19:37:08 följande:
    Haha det var inte dåligt. Jag går mest i mysbyxor eller tights och klänning. Fick ett par mammamjukbyxor av mamma som är jättresköna. Hon har alltså inte köpt dem som gravid utan bara för att de var sköna runt magen haha. 
    haha jag vet å jag vägde mig innan idag, har gått upp 11 kg redan :)
    mysbyxor kan jag inte ha....haha inte mina iallafall..
    carohl skrev 2010-04-06 19:45:28 följande:
    De kan inte ge mig några svar de vet inte vart det kommer ifrån. Imorgon ska de kolla att mitt blödvärde fortfarande är bra Otroligt kul med babyshopping!! Jag blir så glad och nöjd, jag gick in i babyrummet med detsamma när jag kom hem  Så mysigt att gå in där... Hihi ja ni kommer och det ska bli superroligt!
    hihi aa det ser jag fram emot gumman :) å få träffa dig å din underbara fam...hihi
  • Bubbis10

Hej tjejer!

har inte läst igenom än vad ni skrivit....e hemma hos min underbara vän madde som bjudit på en utsökt pasta sallad med kyckling.....
    pratade med x.et idag så jag har vart lite låg, han har träffat en ny....vilket INTE störde mig konstigt nog, MEN han sa-vi ses i rätten, sen la han på.....
    jaja jag får ta det då.
    nu smaskar vi godis å har spelat guitar hero, hahahaha 
    om en stund blir det vårt favvo program.....men jag ska läsa ikapp sen,,,,innan jag går nu så vet jag att ngn go tjej idag kl 15.00 var på ul,
    malinski
    Grattis till din dotter....kraaam
  • Bubbis10

Carohl

du e ju positiv i allt,haha underbart..även om du skulle ligga med en kniv i ryggen,
    men allllt e bra!!! hahahahahahah
    puss
  • Bubbis10

Oj vad ni skrivit mkt....orkar inte svara på allt typ så jag börjar med -e ngn inne?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10