Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-07 23:12:32 följande:
    Ja jag är inne men ska gå och sova nu så vi hörs imorgon, kramen gumman!
    ok gumman vi hörs imon, har just skrivit ett brev här inne till juristen, å ska ringa familjerätten imon å be om ett möte. kram
    knyzzel skrev 2010-04-07 23:17:54 följande:
    hej på er...  Sorry att jag svek er igår, men jag somnade på soffan (som vanligt) Maken väkte mig halv 2 å frågade om jag ville följa med in å sova i sängen eller om jag tänkte ligga kvar.... Efter dem timmarna på soffan var jag stel som en brädebit å kunde knappt röra mig, så jag beslöt mig för att gå å lägga mig i sängen:0/Har suttit å lettat babygunga/babyswinger på nätet... hittade en  för 1200:- (lite saftigt)- Akta Graco - Lowing hug Swing Grön. Hade en liknade till dottern å hon älskade den. perfekt när hon var täppt i nosen oxå, för då kunde hon sitta upp å sova (omväxlande).GRATTIS Malinski till flickan & att allt va bra. Grattis
    hey gumman =)

asså jag ska just lägga upp benen på stolen framför mig å slappa här lite framför datan, men slinter med benen som dom typ åker rakt ner fr stolen, obehagligt va det å det kändes som om jag sträckte mig lite i ligamenten....då benen for ner onaturligt fr stolen typ.....ingen fara med det va? att det kändes lite obekvämt i nedre buken....??
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-07 23:36:49 följande:
    Slappna av å tänk på annat å känn efter sedan... brukar jag göra i dem flesta situationer.... de va så vi fick dottern! NÄ; JAG BARA SKOJADE: Jag våldtog honom:0)
    mja jag fick inte ont, men det kändes mkt obehagligt...benen sträcktes ju ut fort å oväntat....så jag blev ju rädd å trodde jag skulle ramla...sträckte nog ut nedre buk muskulaturen eller ligamenten...men jag har inte ont, bara att det va obehagligt..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-07 23:44:57 följande:
    Har oxå gjort liknande någon gång... INTE alls skönt... Fan va jag e trött idag. Har inte sovit sedan halv 8 i morse, men jag har varit duktig idag. Jag har varit i skolan, jobbat å tvättat HELA bilen utvändigt å invändigt. Känns lite i kroppen nu kan jag meddela
    ok, men du tror inte det e ngn fara då, nu tänker jag inte att det skulle skada bebis på ngt vis, utan mer ligamenten kanske...riktigt obehagligt va det, jag skulle ju fint slänga upp fötterna på stolen framför mig...å ooppss faller rakt ner i golvet å jag har juu höga barstolar så det e ju ganska så högt. har barkök typ. jag e inte såå trött men jag har vilat en stund mellan vaven å lilleman har vart aktiv idah-härligt.
    knyzzel skrev 2010-04-07 23:49:57 följande:
    Vecka 24 om 10 min. Jippi!
    ÅÅ va skönt, byter med v om 7 min, hihi V 22 here i come =)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-08 00:03:29 följande:
    Yes... ännu en vecka till att bocka av... Snart är våra små gossa HÄR! wiiiiiiiii
    hihi åå så mysigt, ja han har kännts mkt idag, så underbart e det :)
    Pregga skrev 2010-04-07 23:53:42 följande:
    ok, men du tror inte det e ngn fara då, nu tänker jag inte att det skulle skada bebis på ngt vis, utan mer ligamenten kanske...riktigt obehagligt va det, jag skulle ju fint slänga upp fötterna på stolen framför mig...å ooppss faller rakt ner i golvet å jag har juu höga barstolar så det e ju ganska så högt. har barkök typ. jag e inte såå trött men jag har vilat en stund mellan vaven å lilleman har vart aktiv idah-härligt. ÅÅ va skönt, byter med v om 7 min, hihi V 22 here i come =)
    ?????
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-08 00:11:33 följande:
    Nä, d tror jag inte. Ligament är som långsamma gummiband å d tar kanske lite längre tid innan dem drar ihopa sig, men jag tror inte att d e någon fara. Som en vanlig sträckning å d gör man ju ingenting åt mer än tar d lugnt tills att d känns bra ingen å ett tag där efter....
    ok, men som sagt jag har inte ont, å kände just hur lilleman vände sig om å bytte läge tror jag......
  • Bubbis10

haha men det e juu med mys ju, du känner ju han :)
    ja min prins har varit mkt aktiv idag å hans mamma e mkt nöjd med det =) hahahaha
    var hos läkaren idag å kollade örat, har haft ont-men ingen öroninflammation tack å lov...bara en äckervarning-propp! men den e borta nu, haha

känner nu att det isar lite i en tand....hm,. läste ngn stans att fr v 20 kan det bli så att tänderna börjar bli sämre...hm..bäst å passa sig.

Börjar känna mig tung nu, har gått upp 11 kg...hahahahhaa

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-08 00:30:01 följande:
    Min ena tand har fått sig en riäl omgång å illar när jag drar in kall luft... J'vla bajs! Ska till läkaren i morron eller ja, idag kl efter jobbintervjun. Ska ta blodprov å kolla värdena av min medicin. jga vägde först 82 kg, gick ner till 75 å nu ligger jag på 79kg. Hoppas inte att dblir allt för många kg till. Med dottern gick jag upp 12 kg.
    jaa samma här, det isar till när man drar in luft typ...hm...ok, 12 kg va inte så mkt.normalt ju...med dottern så gick jag upp 15 kg...men anar att det blir mer denna gng då jag redan e uppe i 11 kg, bröst å mage...hahahahhaaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-08 00:37:54 följande:
    Ja, här är d inte BH utan juversele (som till mjölkkor) som gäller hahahaha
    hahha e det en sån jag ska inhandla?? asg...tack för tipset =)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-08 01:00:33 följande:
    Ja, finns på "kor c/o" eller "kossor for life"
    hahahaha *asg* well well då vet jag det :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-08 01:15:19 följande:
    Ibland kan man rå tag på en bättre begagnad på kreatursaktioner...
    hahaha du e för rolig....jag uppskattar det du gör..å jag ser det gumman {#lang_emotions_heart}
    tack....kraam
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10