Vi fortsätter, Bf aug 10
carohl skrev 2010-04-07 23:12:32 följande:
Ja jag är inne men ska gå och sova nu så vi hörs imorgon, kramen gumman!knyzzel skrev 2010-04-07 23:17:54 följande:
hej på er... Sorry att jag svek er igår, men jag somnade på soffan (som vanligt) Maken väkte mig halv 2 å frågade om jag ville följa med in å sova i sängen eller om jag tänkte ligga kvar.... Efter dem timmarna på soffan var jag stel som en brädebit å kunde knappt röra mig, så jag beslöt mig för att gå å lägga mig i sängen:0/Har suttit å lettat babygunga/babyswinger på nätet... hittade en för 1200:- (lite saftigt)- Akta Graco - Lowing hug Swing Grön. Hade en liknade till dottern å hon älskade den. perfekt när hon var täppt i nosen oxå, för då kunde hon sitta upp å sova (omväxlande).GRATTIS Malinski till flickan & att allt va bra. Grattisasså jag ska just lägga upp benen på stolen framför mig å slappa här lite framför datan, men slinter med benen som dom typ åker rakt ner fr stolen, obehagligt va det å det kändes som om jag sträckte mig lite i ligamenten....då benen for ner onaturligt fr stolen typ.....ingen fara med det va? att det kändes lite obekvämt i nedre buken....??