-
jo magen typ reser sig, å blir hård å sen släpper det :)SweetLilly skrev 2010-04-08 18:10:50 följande:jo det har jag nog, jag vet ju inte riktigt hur de ska kännas, men blir öm i magen och hård så det är de kanske..? -
mja det brukar ju släppa efter några sek/minSweetLilly skrev 2010-04-08 18:28:14 följande:hur länge ska det hålla i sig? Tycker mig mage är sån nästan hela kvällarna, öm och hård, och väldigt mycket strörre haha
sen svullnar man ju å blir lite öm i huden på kvällen, fullt normalt! -
jo det e klart att om man aldrig upplevt det innan så vet man till en början inte vad some vad...men du kommer snart känna igen det :)SweetLilly skrev 2010-04-08 19:00:54 följande:ok..ja det är svårt att veta vad som händer när man aldrig vart med om det förr nu ska jag glo på burken och stänga ner datorn som håller på att bli över hettad här, haha!hihi så lite gumman, klart det kommer gå bra för er å den lille sessan som komma ska...:)Malinski79 skrev 2010-04-08 19:06:05 följande:TUSEN TACK Pregga för presenten!!!!!! Jag blev alldeles rörd Det känns faktiskt bra nu..Ju mer jag tänker på det så ju mer osannolikt är det att jag/vi skulle få ett barn med D´s..För "varför" skulle vårt barn födas utan några som helst symptom på det..De har ju oftast stora hjärtfel,inget näsben, kortare lårben m.m. Men vår lilla prinsessa har inga "fel" på det...Så jag ska bara njuuuuta resten av tiden nuMjo vill man låna så kan man ju göra det, hyra. själv så skulle jag köpa en ny. Å har kvar en manuell fr 11 år sen...hahahaah det enda jag har kvar typ. vet inte ens varför jag sparat den...Lysmasken skrev 2010-04-08 20:55:46 följande:Alla delar man får med är nya förutom den elektriskan man lånar. Det är flaska, tratt & slang som man får med. -
Idag har jag kännt mig såå låg därav att jag inte vart så aktiv. Upptäckte idag att min 30 års present mest antagligen e stulen..min Dolce & Gabbana klocka som jag fick av mitt x....e spårlöst försvunnen. jag har letat överallt, å jag blev MKT upprörd. Inte bara för klockan i sig, utan för att ngn jag litar på å umgås med stjäl ifrån mig
det ledde till sammandragningar å att jag blev öm över magen, som i sin tur ledde till KRAFTIG ångest. tänkte att nu e det kört...nu mister jag min lille grabb....
nu har det lagt sig fast jag känner mig fortfarande orolig för lilleman...å funderar på vad jag ska behöva gömma hemma, plånboken? å för VEM?
suck....har letat överallt, å den va svindyr med....så det har ju lockat ngn att ta den, har letat ÖVERALLT! men den e borta....
Nu e det en materiell sak så jag kan skita i det trots att jag blev mkt besviken, men jag blev sjukt orolig när jag fick flera Sd å öm över magen.....lite bättre nu dock...men fortfarande lite öm... -
hej gumman...hihi näe det skulle jag inte tro...saken e den att mina vänner liatr jag ju på å ngn av dom e riktigt falsk...den kostade 3500 kr å jag fick den i 30 års present, har vänt upp å ner på hela hemmet....men det som oroade mig mest ikv, det var att jag blev stressad å blev rädd för lilleman....blev helt öm över magen...å fick ett par Sdknyzzel skrev 2010-04-09 00:05:24 följande:Hej gumman. Du måste ta d lugnt å jag förstår att du blev besviken... D e inte bajs ätaren som tuggat den i sig eller kanibalhamstern?! -
jejer kommer ni ihåg att jag nämnde ett el bolag som tvärblåser folk? mm, jag hotade å polisanmäla dom, så avtalet e nu upphört.
Nugick dom på fel pers....suck, vilken dålig stil asså. men skönt att det löste sig.
Idag fick jag ett superbra avtal med bredbandsbolaget som jag nu haft i 2 år.
En helt ny lap top med mobilt bredband för 350 kr i månaden.hihihi
som lillan tjatat att hon vill ha en bärbar, jag har ju det.
såå nu får hon denna som åxå e relativt ny. å jag får en helt ny som jag kan ta med överallt med mob bredband-GÖTT! ihihihi
Önskar bara jag kunde släppa oroon för min bebis nu, magen e konstigt öm, typ över blygbenet å det blev så efter sd, å stress.....men det e bättre nu än innan ... -
jo saken e den att jag blev ledsen för klockan, men mest över att ngn jag litar på gör nåt sånt....å DET stressade upp mig då jag inte vet vem det e, ska jag gömma plånboken nu med typ...jag fick ont i magen å flera sd som i sin tur ledde till kraftig panikångest....å jag tänkte att nu e dte kört...men det känns bättre nu, lite öm över nedre magen, men det kan ju bero på annat med....dom säjer ju trots allt att kvinnor föder fullt friska barn under krig...knyzzel skrev 2010-04-09 00:26:57 följande:Ja, d e verkligen svinaktigt av vederbörande att göra så... Riktigt äckligt. Men ta d nu lugnt för din egen skull å LILLEMANS förstås. Själv sitter jag i ett drömläge. Familjeliv, chips, dippa å coca-cola Ska till IKEA i morron å sen på middag med min familj, bröder å min lilla pappa. lillebror blev 22 nu i onsdags.
åå låter mys med gött å äta å IKEA, e sååå kul ju :) -
oj, ok...inte så tät kontakt då. men va kul att ni ska ha barn samtidigt ju :)knyzzel skrev 2010-04-09 00:35:30 följande:Ja, d ska bli kul. Har precis börjat träffa min storebror igen. har bara träffats 2 gånger sedan Thyra föddes å innan d så var d typ 8 eller 10 år sedan. han ska bli pappa nu för första gången i oktober... jätte kul -
ok, mjo det där e såå vanligt idag asså....jag har med syskon på pappas sida, men ingen som helst kontakt. å vill ha det så...knyzzel skrev 2010-04-09 00:44:26 följande:Ja, vi har ju aldrig inte viljat träffats, men han hade sitt liv i malmö med sin mamma å jag bodde ju me min mamma, våran gemensamma pappa å lillebror så d blev lixom inte av... bara han är ju ändå 7 år äldre än vad jag är. -
hihi jo men om ni trivs ihop så e det ju en heeelt annan sak. jag känner ju varken min pappa eller dom, å ingen av dom har kontakt med varandra heller. Härlig familj man kommer ifrån ;) men det e klart att det e jätteroligt om ni trivs ihop :)knyzzel skrev 2010-04-09 00:53:33 följande:Okej... jag har bara dem 2 syskonen å vår familj/släkt är ganska lite så d känns viktigt å jag trivs jätte bra i deras sällskap, så why not, lixom