Vi fortsätter, Bf aug 10
Nej jag vet hoppar in då och då, Lite svårt att hinna med tråden när man har 2 små springande hemma!!
Man får se till att dom kommer först
Hallojj!
Hej på er tjejjer.
Ja ni vad gör man en sån här sketen dag REGNIGT OCH ELÄNDIGT=)
Håller på med lunchen och leo håller på att somna =)
Lite egentid med kaffe och datasurf e då inte dåligt=)
Hur mår ni andra för övrigt?
Hej knyzzel, det var ett tag sen fast man inte själv e inne såpass ?=
Halloj, precis lämmnat kidsen på dagis sen så sprang jag förbi tvätten suck packade allt där nere så det är bara att lägga in i garderober och dyl!
Förhoppningsvis kommer vårt nya matbord upp idag som legat i förpackning i 3 månader i vårt sovrum =( så ner med det gammla som är väldigt antikt av sig superfint är det men nu vart det ngt från mio =)
Så nyfiken är jag... förstår bara varför karlar har tummen i handen ibland när det gäller vissa saker hahahahahah
Annars har jag sovit 2 timmar inatt!
Ingen sömn här inte och det beror på funderingar överfolk som kläcker ur sig mer än vad man sagt
HEEEEEEJ!!
JAG HAR FÅTT MITT SNITTDATUM, ringde till BM bara för att se om det e kommit in?
Jag berättar mer sen ikväll måste kila vill skriva så mkt jihhaaa
Men gör det ikväll PUSSSSS
Läste igenom Kallelsen flera ggr idag =)
Jag kommer att komma in på inskrvnings samtal den 2/8 och det kommer ev att ta hela dagen står det. Där skall jag träffa en BM samt narkosläkare och snitt läkaren.
Där kommer vi gå igenom allt=)
Sen dagen efter den 3/8 kommer jag att få se mitt älskade barn!
Jag har ett bestämt datum då mitt lilla barn kommer att komma!!
Mitt lilla kärleks barn mitt 3.e !
Gud vad roligt men ännu ett tag till tjingeling
Bra peppning vi får här inne av varann tycker jag.
Man blir starkare som person och faktiskt så bryr vi oss om varann här inne.
Vi måste ju bara ha en träff innan det e dags för oss alla. SYND att vi inte bor på ett och samma ställe jhu?
Jag nominerar alla här inne till fantastiska stöttande mammor =) Puss!
Nu håller jag på att få mitt köksbord uppsatt från mio som stått i kartong i 3 månader!
Undrar vart jag skall lägga den gammla hmmmmmmmmm