Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga skrev 2010-05-19 22:04:13 följande:
hey gumman, tusen tack för dina ord.....du är en pärla alltid så mjuk å fin, en varm å omtänksam person..tack ja asså just nu så vet jag ju inte, mer än att han är en stor skit,svinpäls å ja allt tänkbart!! jag ångrar ju aldrig min son å inte ens att han e far till det, för hur konstigt det än låter så vill jag inte ha barn med ngn annan heller.... pratade med familjerätten idag som stöttar mig till 100% i mina beslut. jo jag vill må bra nu resten av graviditeten, jag har mått bra tills han kom å rörde upp en massa känslor IGEN! vet inte om jag ens vill ha med han på fölossningen samtidihgt som jag inte vill ta den största händelsen i hans liv ifrån han....ååhh typiskt. han är ett as så ös skit över ha, det e heeelt ok, hahaha mer ledsen vette tusan om han kan göra mig nu om jag ska vara ärlig, jag har nog aldrig vart så besviken på ngn i mitt liv..inga mer tårar nu.. vet bara inte hur jag ställer mig till allt, ska han vara med på förlossningen, vill jag ens det? men men det e ju ett litet tag kvar....tusen tack för att du finna, puss
Ja det lilla Taget kommer gå så fort nu och du behöver klarhet!
Självklart ångrar du inte din älskade prins som man bara längtar efter Längtar efter era lika mycket som efter min jueeee hihihihi
Näe jag förstår din situation till hundra, den älskvärda minnet då barnet kommer till världen är den mest underbaraste dagen i ens liv, och skall han vara delaktig i denna dag ?
Jag tycker att du skall ha en person som du känner dig tryggast med, den som du litar på och ingen annan thats it!
Den dagen tänker du på dig själv och lilleman som skall titta ut!
Ta pratstunden med ditt ex få både ett slut på allt när du har mer ork!
Annars hur e det?
JAG har kliat sönder mina ben så jag har äckliga sår över allt,
Hämtade ut sonens alla allergi mediciner och vart 700 kr fattigare men VÄRT =)
Sen handlade jag massvis med frukter på torget så nu svulla jag honungsmelon