den kära leken skrev 2010-04-14 10:42:58 följande:
Hade jag dushat 2 ggr om dan hade jag luktat pyton. Då hade jag förstört kroppens naturliga balans. Jag luktar mer svett om jag tar bort mitt hår men antar att det varierar med.
haha ok....första gng jag hör det....:) men som du säjer, det varierar nog...
den kära leken skrev 2010-04-14 10:40:59 följande:
Okej, ja för mig är det viktigaste att man trivs ihop och att personligheterna och värderingarna stämmer överens. Givetvis attraheras jag nåt otroligt av min man men utseendet är inte viktigt. Mår man bra är man attraktiv! Och vissa behöver fixa med sitt yttre för att må bra och mår inte bra om de inte får göra det. Jag är inte en av dem. Vi är alla olika :)
jag är inte det minsta ytlig å endast går efter utseende, då jag träffade mitt x så tänkte jag uuuuuu glöm att du får peta på mig, men sen när han log så såg jag ngt heeeelt annat, han blev med en gng den vackraste jag sett..hihihi
så visst kan en pers bli otroligt vacker med sin personlighet.
Men rent genetiskt så söker kvinnor män som har bra gener, där skiljer vi oss inte fr djuren. Å där kommer attraktionen in.
där e jag å mitt x mkt lika, han hatar hår, bla å gillar å klä sig i märkeskläder,ha dyra parfymer, mm.å där e vi lika.
vi fick alltid hör att vi var ett snyggt par