Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-13 23:49:05 följande:
    Har haft små små sd, men knappt så att man kan urskilja dem. Yttrar sig mer som håll! Förra graviditeten hade jag inga alls (planerat kejsarsnitt) så d var en helt ny graj som kom denna graviditeten. Annar så? Allt lugnt där uppe?
    ok, mja min mage reser sig å blir stenhård, men så hade jag det med lillan med så jag ska nog inte oroa mig för det....kram på er...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:51:56 följande:
    Jo, jag känner lite "håll" ibland efter långa arbetspass. Jag fattar d inte MÅNAD 6 REDAN! Var har tiden tagit väen? Snart sitter vi här å väöntar på varandra i omgångar för att höra hus förlossningen gick å se bilder på småttingarna. Helt sjukt.
    jaa tiden har gått FORT! mina sd gör inte ont å e inte täta, å jag känner igen det fr förra...natti natt...ses imon hoppas jag...kraam
  • Bubbis10

hahhah har pratat en del med en annan go tjej här inne som e sååå rolig, när jag berättade igår att jag vart med lillan å sålt majblommor så sa hon-men undra om det va dig jag såg? jag bara va?
    jag frågade vart bor du då? hon-sthm...hahahahhahah
    jag sa, nej nej jag bor i götet...så länkade hon mig denna inatt, jag vaknade nu med lillan å läste högt...
    vi fick oss rejält gott skratt nu på morrn :)

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51951245.html

hon e ju bara för rolig asså...hahahahha

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 08:17:16 följande:
    God morgon!Vilket härligt väder! Underbart! Det var dock extremt jobbigt att gå upp imorse. Jag är ledig från jobbet idag men Michelle skulle ju till skolan och därför är man tvungen att kliva upp i vilket fall...Vad ska man göra denna dag? Ingen aning men härligt blir det iallafall!Kram på er
    Godmorgon gumman!
    jaa här skiner solen må du tro:) så underbart, jag försökte somna om när lillan gått till skolan, men det va ju bara att tvärglömma...haha lilleman började protestera..haha nu ringde tel å en kvittrande röst i tel...heeej gumman...haha hm, undrar vem ?! haha
    knyzzel skrev 2010-04-14 08:52:50 följande:
    hahaha kan se d framför mig hahaha Usch vilket problem du har.... Måste vara svårt att inte vet vad man ska göra en ledig dag. man vill ju få ut så mycket som möjligt. Jag vet gå å shopa till babyn?!Nä, gummor nu ska jag till skolan, men först så ska jag dumpa dottern på dagis. ha d göttt så länge
    hahaha eller hur :) vadå över ambitiös :)
    puchelina88 skrev 2010-04-14 09:15:28 följande:
    Godmorgon alla!Gud vilket fint väder det kommer att bli i dag oxå såå skönt;)i går ringde dom och sa att våran barnvagn plus bilbarnstol hade kommit så blir väl att åka till tranås och hämta det i dag kanske;)ne nu ska ja göra frukost åt mig och sambonha en bra dag alla
    Godmorgon gumman!

Oj, va spännande med vagnen...haha ni får övningsköra hemma nu =) blir ju så sjukt mkt mer verkligt...hihi
    Malten skrev 2010-04-14 09:21:06 följande:
    Hahaha 
    hahaha jaa min lilla vek sig av skratt imorse när jag läste detta ...=)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 09:33:31 följande:
    Godmorgon!Såg att ni pratat flaskvärmare, det var ju en smart grej, tror jag ska leta efter en sån imorogn när jag endå är ute och shoppar!Ang SD så får jag nog det när jag gått lite, som tex på affären, annars tror jag inte jag fått det..Å så kaffefrågan; jag drickn en halv kopp nån gång då och då när det bjuds fika eller att jag och maken tar oss en kopp hema när jag bakat, så sammanlagt kanske 2koppar/veckan.Sötdricka dricker jag inte alls, tycker dte är äckligt..
    Godmorgon gumman!

Flaskvärmare e inte ngt jag ens tänkt på å aldrig haft, men nu när ni pratat om det så känns det mer intressant..haha
    vad det gäller Sd så kan jag få det när lilleman slår runt..då kan magen resa på sig rejält, eller som du säjer när jag e ute å går. Men min Bm sa att det var en förberedelse inför förlossning :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-14 09:43:39 följande:
    Nej den gäller från att barnet föds, står tydligt på vårt kvitto och jag frågade särskilt om det
    Oj, vilken bra information. jag har ju köpt begagnad så för mig gällerd et ju inte, men tror att det uppskattas av flera att du informerade om detta :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-14 09:45:57 följande:
    Jag tänkte först på din lilleman när jag läste detta. Såg framför mig en bebis som ligger och skrattar i magen :)
    hahaha aa men han gör nog det, haha min Bm såg ju mitt Rul kort å utbrister-men han ler ju !!!! hahahaha
    carohl skrev 2010-04-14 09:47:32 följande:
    Haha jaaa jag är en personlig väckare åt massor! Hihi...
    hahaha jag vaknar gärna till din ljuva stämma :)
    Malten skrev 2010-04-14 09:48:27 följande:
    Funderar på detta med HP förresten. Jag ska jobba på kollo i sommar för intellektuellt funktionshindrade. Hade tänkt jobba till 15 juli, men kanske skulle ta och söka HP och bara jobba första veckorna (fram till midsommar). Vet inte alls om det är svårt att få. nån annan som tänkt söka?
    Jag tycker nog du kan söka, kan ju inte få mer än ett nej...kan vara skönt å få njuta av din grav å solen i lugn å ro det sista {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 09:53:59 följande:
    Jag har kommit på en till grej att skaffa innan vi får lillan, vi måste skaffa en riktigt bra filmkamera
    haha superbra ide gums ju {#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10

Nu har jag glömt rakhyveln ett par dar, kan snart kalla mig för miss bush :)
    hahahahahahaha

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 10:09:16 följande:
    Mitt hår växer bara mer på vissa ställen! Under armarna växer det fortare, nere i busken har det börjat att sprida sig på bredden men ser glesare ut!? Men på benen växer det inte alls, och huvudhåret växer inte mer än normalt..
    hahahahahaha vilken syn asså...japp, under armarna å på muttan växer å gror det hemskt fort :) urk...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10