carohl skrev 2010-04-14 08:17:16 följande:
God morgon!Vilket härligt väder! Underbart! Det var dock extremt jobbigt att gå upp imorse. Jag är ledig från jobbet idag men Michelle skulle ju till skolan och därför är man tvungen att kliva upp i vilket fall...Vad ska man göra denna dag? Ingen aning men härligt blir det iallafall!Kram på er
Godmorgon gumman!
jaa här skiner solen må du tro:) så underbart, jag försökte somna om när lillan gått till skolan, men det va ju bara att tvärglömma...haha lilleman började protestera..haha nu ringde tel å en kvittrande röst i tel...heeej gumman...haha hm, undrar vem ?! haha
knyzzel skrev 2010-04-14 08:52:50 följande:
hahaha kan se d framför mig hahaha Usch vilket problem du har.... Måste vara svårt att inte vet vad man ska göra en ledig dag. man vill ju få ut så mycket som möjligt. Jag vet gå å shopa till babyn?!Nä, gummor nu ska jag till skolan, men först så ska jag dumpa dottern på dagis. ha d göttt så länge
hahaha eller hur :) vadå över ambitiös :)
puchelina88 skrev 2010-04-14 09:15:28 följande:
Godmorgon alla!Gud vilket fint väder det kommer att bli i dag oxå såå skönt;)i går ringde dom och sa att våran barnvagn plus bilbarnstol hade kommit så blir väl att åka till tranås och hämta det i dag kanske;)ne nu ska ja göra frukost åt mig och sambonha en bra dag alla
Godmorgon gumman!
Oj, va spännande med vagnen...haha ni får övningsköra hemma nu =) blir ju så sjukt mkt mer verkligt...hihi
Malten skrev 2010-04-14 09:21:06 följande:
Hahaha
hahaha jaa min lilla vek sig av skratt imorse när jag läste detta ...=)