• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Ja man måste få unna sig ibland. Det är lite som att det man är sugen på just nu är extra gott också.

SweetLilly skrev 2010-03-11 11:37:47 följande:
    nej visst unnar man sig nåt ibland! Vi åt aldrig sötsaker förut på helgerna, men nu känns det som att jag är "värd" nåt gott när helgen kommer, så det brukar bli nån godis eller nåt snacks. men det ska väl inte vara hela världen egentligen..
    BF 100817
  • den kära leken

Ja det är konstigt, men vissa saker bara är ett måste. Försöker man tänka bort det ligger det där och gnager tills man får det man vill ha!

Angel20 skrev 2010-03-11 11:46:07 följande:
    nu ni mina vänner... snusklubbor och mjukglass e ett måste!! jag blir heelt galen om jag inte har tillgång till d... igår fick jag värdens sug efter mjukglass, men gubben hade tagit bilen så jag kom inte iväg,.. som tur e hade jag snusklubbor hemma så jag tröstade mig me en klubba i badet! hahaha... knas!
    BF 100817
  • den kära leken

Schnappi har jag inte sett till men Tova finns i en annan tråd har jag sett =)

SweetLilly skrev 2010-03-11 11:46:40 följande:
    kom på en sak.. det var väl länge sen schnappi skrev nåt..? Och Tova också va?
    BF 100817
  • Nallepuhmamma

Tova har jag med sett in annan tråd dock ej den andre personen på lääääänge.
    Hoppas allt e bra med henne.

Är ni duktiga på att motionera allstå ut och gå dagligen men iaf minst 3 ggr/veckan?
    Jag försöker iaf men fasen man har inte sån kondis som innan då man gick iaf 5km-1 mil per dag.

• den kära leken

Jag försöker röra på mig varje dag. Ut och gå en runda på lunchen och gärna på morgonfika och em-fikan med. Sen cyklar jag ju till bussen och så hunden på kvällen. Det blir ju inte så långa bitar men sammanlagt blir det väl en del. Men jag saknar verkligen att ut och springa. Att orka ut och springa.

Nallepuhmamma skrev 2010-03-11 12:51:28 följande:
    Tova har jag med sett in annan tråd dock ej den andre personen på lääääänge. Hoppas allt e bra med henne. Är ni duktiga på att motionera allstå ut och gå dagligen men iaf minst 3 ggr/veckan? Jag försöker iaf men fasen man har inte sån kondis som innan då man gick iaf 5km-1 mil per dag.
    BF 100817
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-11 10:08:52 följande:
    allt e bara bra.. har haft en hel del att göra, och dissat datorn =0) men nu e jag tillbaka för en stund... hoppas allt e bra me dig me preggan! kramar
    well hellu =) jotack allt e toppen här..hehe fick just ledigt fram tills min förlossning blir =) nu ska jag vara hemma å äta, sova å fiiiiisa! hahahahahaa
    sofie och laura skrev 2010-03-11 10:21:53 följande:
    Dessa kärringar kan stanna hemma om de inte orkar trycket och skall vara sura!Tänk dig gumman när våra vatten kommer att gå hihihihihih whiiiiiSom sagt min doktor skall gräva där nere från v 37 så att förlossningen sätts igång och den får inte gå över v40 =) våran deal han och jag!!Min lille bebis den kicklar sin mamma hela tiden HAPPY h*n sparka mig en gång så hårt att jag skrek ut det blev nog av glädje =) hahahahah
    hahahaa såå den lille njuter av att du fick ont med, hahaha jaa skadeglädje e den sanna glädjen! Japp surkärringar kan hålla sig hemma! uch..
    Varför sätta igång det så tidigt?
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 11:00:14 följande:
    Frukost ;) haha här sitter jag och funderar över lunch. Men jag får vänta iaf 45 min till. Ja så länge man äter bra så är det ingen fara. Så tänker jag med. Sen blir det ju en och annan glass ibland men det bara går inte att få bort sugen förrän man fått det man vill ha. I vanliga fall så kan jag ut och jogga bort suget men nu går inte det, eller jag har inte prövat men jogga kommer inte på frågan just nu =)
    ÅÅ nu kommer suget efter mat, ska just fixa lite lunch här...grillad kyckling med pasta å tzaziki, sen blir det middag -spaggeti å köttfärssås....hihi
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-11 11:44:38 följande:
    Jo jag har haft ont men tror iaf du blandar ihop mig med någon annan också med det där att hämta ungarna på förskolan
    Gumman lilla, vad det gäller salamin, undvik det i fortsättningen bara. Man kan äta det om det vart fryst i 3 dygn. Men jag ringde ju infektionskliniken på sahlgrenska i början av min grav då jag missat det helt.
    Å risken e mkt liten. ett fall 2002 sa han. så va inte orolig, men undvik det bara i fortsättningen :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 12:37:16 följande:
    Schnappi har jag inte sett till men Tova finns i en annan tråd har jag sett =)
    haha jaa jag tror T0va tog illa upp när jag å en till skojjade om att hon kallade sin man hane....asg, vi sa ngt om att vi e ju inte direkt neandertalare...tror hon tog illa upp. fast det var ju inte vår avsikt.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-11 13:15:00 följande:
    haha jaa jag tror T0va tog illa upp när jag å en till skojjade om att hon kallade sin man hane....asg, vi sa ngt om att vi e ju inte direkt neandertalare...tror hon tog illa upp. fast det var ju inte vår avsikt.
    fast hade hon tagit illa upp hade hon nog sagt det..? det kanske fanns flera faktorer isf att hon lämnade tråden..
    Lilla pyret väntas 100804
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10