• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-11 13:19:22 följande:
    fast hade hon tagit illa upp hade hon nog sagt det..? det kanske fanns flera faktorer isf att hon lämnade tråden..
    Mjo kanske e så...jaja vi som e kvar har ju kul iallafall..å fler tittar ju in så =)
  • mammailund85

Hej tjejer! Nu är jag hemma från ett dygnpass på jobbet och några timmars sömn efter det. Jag skrev ju om risken för tbc på mitt jobb häromdan och har bestämt mig för att sluta (det är bara ett timvik). Det känns skönt att ha bestämt sig och dessutom kändes det lite väl kämpigt med så långa pass för ex ryggen. Har haft en hel del ont i vad som skulle kunna vara fogarna. På ena skinkan sitter det främst. Ska nog boka tid hos min sjukgymnast.  

• mammailund85

Puchelina88 och knyzzel, ett stort grattis till era lyckade RUL! Måste säga att jag blir lite stressad av att de flesta verkar känna sina små så tydligt, så det känns skönt att du puchelina inte heller gör det trots att asllt är bra med pyret....

• SweetLilly
    Malten skrev 2010-03-11 14:05:21 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag hemma från ett dygnpass på jobbet och några timmars sömn efter det. Jag skrev ju om risken för tbc på mitt jobb häromdan och har bestämt mig för att sluta (det är bara ett timvik). Det känns skönt att ha bestämt sig och dessutom kändes det lite väl kämpigt med så långa pass för ex ryggen. Har haft en hel del ont i vad som skulle kunna vara fogarna. På ena skinkan sitter det främst. Ska nog boka tid hos min sjukgymnast.  
    Kan vara ischas också!

och jag känner inte Pyret heller..vad jag tror..
    Lilla pyret väntas 100804
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-03-11 13:04:15 följande:
    Jag försöker röra på mig varje dag. Ut och gå en runda på lunchen och gärna på morgonfika och em-fikan med. Sen cyklar jag ju till bussen och så hunden på kvällen. Det blir ju inte så långa bitar men sammanlagt blir det väl en del. Men jag saknar verkligen att ut och springa. Att orka ut och springa.
    Tycker du låter jätteduktig. Blir ju avis på dig att du bara orkar och inte jag så mycket haha.
    Pregga skrev 2010-03-11 13:13:50 följande:
    Gumman lilla, vad det gäller salamin, undvik det i fortsättningen bara. Man kan äta det om det vart fryst i 3 dygn. Men jag ringde ju infektionskliniken på sahlgrenska i början av min grav då jag missat det helt.Å risken e mkt liten. ett fall 2002 sa han. så va inte orolig, men undvik det bara i fortsättningen :)
    Ja fy jag kommer inte äta det mer. Kommer hålla mig till de vanliga påläggen nu

Har du en ny kille i ditt liv??? Blev lite nyfiken från ditt galleri Grattis isåfall
  • Malinski79

Hej tjejer!! Det va ett tag sen jag orkade skriva nåt här.. Är hemma idag för dottern är sjuk..Hon hostade inatt så jag trodde hon skulle kvävas,jätte läskigt va det! Så vi blir hemma idag å imorrn..Ganska skönt ändå måste jag säga!

Hoppas ni alla mår bra fortfarande!
    Här har jag mått lite sådär,vet inte om jag haft någon form av magsjuka..Men fått smärtor i magen som gått över efter att jag fått va på toa..

Har idag gått 16+0, men tycker det är låååångt kvar till RUL..har ju inte det förrän 31/3,känns som en evighet dit..Med dotter va jag på RUL i 17+6 å denna gången inte förrän 19+6 =( Bara hålla alla tummar,för sen ska jag slappna av å njuta!! Har inte riktigt tagit till mig detta än eftersom jag inte kollat något!!

• den kära leken

Grattis!

lillabambi skrev 2010-03-11 14:50:47 följande:
    Insåg just för ett tag sen att jag går in i v 17 idag :) galet vad fort tiden går.... :D
    BF 100817
  • den kära leken

Hjälp, kan inte sluta äta idag. Massa äpplen, bananer, kivis, yoghurt och fullkornsskorpor. Men vill bara ha mer. Är inte riktigt hungrig eller sugen men vill bara ha. Konstigt

BF 100817
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-11 15:05:02 följande:
    Grattis!
    den kära leken skrev 2010-03-11 15:06:42 följande:
    Hjälp, kan inte sluta äta idag. Massa äpplen, bananer, kivis, yoghurt och fullkornsskorpor. Men vill bara ha mer. Är inte riktigt hungrig eller sugen men vill bara ha. Konstigt
    Tack :D
    Idag skulle jag kunna äta precis hur mycket som hellst känns de som går och är hungrig i stort sätt hela tiden :P
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10