• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Perssonlund

Regnbågslycka! FÖRLÅT jag såg inte ditt svar innan! Tack så mycket för svaret. Nää Då kan det ju inte ske någon olycka Flört. Men jag har säkert förvärrat det och bubblandet är ju säkert tarmarna. Hade ju mens i början av förra månaden så en liten sparkande bebis är inte en jätte stor risk. Har ju i och för sig haft mens länge men det var senast. Återstår väl att se nu. Mår faktiskt ganska illa men jag tror att det kan vara att jag är så orolig. 

Vet du förresten om denna tråden har bytt till någon annan? Det verkar ganska dött här. Klart att många har fullt upp med familj, men alla skrev ju så flitit här innan. 

• Regnbågslycka
    Perssonlund skrev 2011-03-02 12:59:13 följande:
    Regnbågslycka! FÖRLÅT jag såg inte ditt svar innan! Tack så mycket för svaret. Nää Då kan det ju inte ske någon olycka Flört. Men jag har säkert förvärrat det och bubblandet är ju säkert tarmarna. Hade ju mens i början av förra månaden så en liten sparkande bebis är inte en jätte stor risk. Har ju i och för sig haft mens länge men det var senast. Återstår väl att se nu. Mår faktiskt ganska illa men jag tror att det kan vara att jag är så orolig. 

Vet du förresten om denna tråden har bytt till någon annan? Det verkar ganska dött här. Klart att många har fullt upp med familj, men alla skrev ju så flitit här innan. 
    Ingen fara...nä det kan ju inte det Flört

Har oxå känt som dig...precis som om det skulle sparka därinne...nog bara tarmarna som spökar eller så e det "fantom"sparkar hehe Tungan ute

Du jag har ingen aning, men visst är det rätt så dött här. Men många har nog full rulle därhemma!
    ~♥~ Mamma till en tösabit född 2007 & en påg född 2010 ~ ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Perssonlund
    Regnbågslycka skrev 2011-03-02 13:03:10 följande:
    Ingen fara...nä det kan ju inte det Flört

Har oxå känt som dig...precis som om det skulle sparka därinne...nog bara tarmarna som spökar eller så e det "fantom"sparkar hehe Tungan ute

Du jag har ingen aning, men visst är det rätt så dött här. Men många har nog full rulle därhemma!
    Okej men då lugnar jag ner mig tills jag märker om mensen kommer eller inte Skrattande. Jo dom har säkert det. Jag fick ju bland dom sista så min lille är det inte full rulle på så ett, fast det är farligt när han hamnar i sin gåstol Skrattande
  • Regnbågslycka
    Perssonlund skrev 2011-03-02 13:06:02 följande:
    Okej men då lugnar jag ner mig tills jag märker om mensen kommer eller inte Skrattande. Jo dom har säkert det. Jag fick ju bland dom sista så min lille är det inte full rulle på så ett, fast det är farligt när han hamnar i sin gåstol Skrattande
    Hehe...snäll gulleunge?! Tungan ute
    Vår har det varit fart på länge länge nu...han ska alltid vara me där DET händer osv...
    På morgonen vaknar man av att han ligger i sin säng o pratar och skrattar Solig

Ja den där gåstolen så blir dem riktigt snabba, kör över fötterna på en....
  • Bubbis10

Hej tjejer!

kikar in som snabbast då min lille nog vaknar snart då mamma rymt fr sängen, hahaha
    sr att ni pratar svullen mage, jag e lika platt som jag var innan jag blev gravid å har tom rasat så mkt i vikt att jag får näringsdrycker nu på recept. iallafall, när jag väntade min discoprins så blev jag laktosintolerant vilket jag aldrig varit förr å då svullnar jag upp över magen å ser gravid ut,men jag får ont åxå.
    så ingen mer laktos här.
    kanske kan vara det personlund?

• Bubbis10

Några av er har sett mig på fejjan men andra inte så jag gör en liten pres av mig sj nu, haha
    samantha heter jag å e 33 år till sommaren,mamma till 2 underbara barn å just nu ser tillvaron riktigt fin ut.
    Lilleman e sjövild..å då menar jag VILD! haha men det e roligt som attanHjärta

såå skickar jag en liten puss till er underbara som varit ett jätte stöd för mig under lång tid,å nu ser saker sååå mkt bättre ut här.
  • Perssonlund
    Bubbis10 skrev 2011-03-03 08:01:15 följande:

Några av er har sett mig på fejjan men andra inte så jag gör en liten pres av mig sj nu, haha
    samantha heter jag å e 33 år till sommaren,mamma till 2 underbara barn å just nu ser tillvaron riktigt fin ut.

såå skickar jag en liten puss till er underbara som varit ett jätte stöd för mig under lång tid,å nu ser saker sååå mkt bättre ut här.
    Vad roligt för dig! Dessutom hittar jag inte dig på fejjan igen =( . Du ska ha ett stort tack. Du hjälpte mig väldigt mycket ska du veta. {#emotions_dlg.flower}

Vill också passa på att tacka de som alltid fanns här och de som stannade kvar för att stötta oss efter släntare! {#emotions_dlg.flower}
  • Perssonlund
    Bubbis10 skrev 2011-03-03 07:54:54 följande:
    Hej tjejer!

kikar in som snabbast då min lille nog vaknar snart då mamma rymt fr sängen, hahaha
    sr att ni pratar svullen mage, jag e lika platt som jag var innan jag blev gravid å har tom rasat så mkt i vikt att jag får näringsdrycker nu på recept. iallafall, när jag väntade min discoprins så blev jag laktosintolerant vilket jag aldrig varit förr å då svullnar jag upp över magen å ser gravid ut,men jag får ont åxå.
    så ingen mer laktos här.
    kanske kan vara det personlund?
    Aaa kanske men jag får inte ont eller något efter att jag druckit mjölk. Men tack för tipset. Tror att jag pajade magen när jag började träna igen. Lite dumt, men jag får väl vänta ett tag och se. En bebis är gäna välkommen men inte just nu. Melwin kan få ett syskon om några år =)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2011-03-03 08:22:18 följande:
    Vad roligt för dig! Dessutom hittar jag inte dig på fejjan igen =( . Du ska ha ett stort tack. Du hjälpte mig väldigt mycket ska du veta. {#emotions_dlg.flower}

Vill också passa på att tacka de som alltid fanns här och de som stannade kvar för att stötta oss efter släntare! {#emotions_dlg.flower}
    hey gumman :)
    jag har inte kvar fejjan då jag fick vetskap om att det kan slå tillbax på mig i en ev tvist, att allt som skrivs där kan användas emot mig...såå jag ska rensa all text jag skrivit ngn vacker dag å sen öppna den igen...kanske:)
    såå lite gumman, du e en jättego tjej å i like u {#emotions_dlg.flower}
    kramar
  • Regnbågslycka
    Bubbis10 skrev 2011-03-03 08:01:15 följande:

Heeej snäckan...vilken fin bild på dig!

Tack själv för att du finns Hjärta
    Massor av kramar till dig & barnen
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10