• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-11 13:04:15 följande:
    Jag försöker röra på mig varje dag. Ut och gå en runda på lunchen och gärna på morgonfika och em-fikan med. Sen cyklar jag ju till bussen och så hunden på kvällen. Det blir ju inte så långa bitar men sammanlagt blir det väl en del. Men jag saknar verkligen att ut och springa. Att orka ut och springa.
    Herregud, vad duktig du är! Jag hade bra kondis innan jag blev gravid men nu känner jag mig som en knubbsäl utan kondis what so ever!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    Lillabambi och Malinski79: Grattis till en ny vecka!

Jag tror jag också är i vecka 17. Det var läkaren som ändrade mitt bf datum så att jag är i v 18 men jag vet inte jag... Tror att jag kommer att dras bak en vecka i samband med rul. Jag får se då... bara 11 dagar kvar nu! {#lang_emotions_smile}
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 16:43:27 följande:
    Lillabambi och Malinski79: Grattis till en ny vecka!Jag tror jag också är i vecka 17. Det var läkaren som ändrade mitt bf datum så att jag är i v 18 men jag vet inte jag... Tror att jag kommer att dras bak en vecka i samband med rul. Jag får se då... bara 11 dagar kvar nu!
    Åhh spännande jag har rul den 30 mars så bara väntar o ser om vi räknat rätt :P
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-03-11 17:06:55 följande:
    Åhh spännande jag har rul den 30 mars så bara väntar o ser om vi räknat rätt :P
    Roligt! {#lang_emotions_laughing}
    Efter rulet blir det jakt på riktigt för oss att leta en vagn som vi vill ha... Tänkte köpa en begagnad men årsmodell 09 eller 10 och det ska vara en emmaljunga city cross så vi får se när vi hittar en...
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 17:33:31 följande:
    Roligt! Efter rulet blir det jakt på riktigt för oss att leta en vagn som vi vill ha... Tänkte köpa en begagnad men årsmodell 09 eller 10 och det ska vara en emmaljunga city cross så vi får se när vi hittar en...
    ja är väl lite samma här faktiskt... spjälsäng o så har jag sen sonen men kläder o vagn o massa annat :P
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-03-11 17:47:15 följande:
    ja är väl lite samma här faktiskt... spjälsäng o så har jag sen sonen men kläder o vagn o massa annat :P
    Vi har lagt nytt golv i babyrummet så möblerna dit ska vi med börja handla strax. Vi ska köpa hensvik serien... eller spjällsängen och skötbordet iaf. Vi får se vad vi får se vad det blir för byrå för hensvik-serien har ingen byrå... {#lang_emotions_frown}
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 17:53:35 följande:
    Vi har lagt nytt golv i babyrummet så möblerna dit ska vi med börja handla strax. Vi ska köpa hensvik serien... eller spjällsängen och skötbordet iaf. Vi får se vad vi får se vad det blir för byrå för hensvik-serien har ingen byrå...
    Har faktiskt en riktigt bra byrå/skötbord sen sonen :)
    ser ut som en ja jag vet inte vad det heter man fäller iallafall ner en skiva så blir de ett skötbord med ett litet skåp o tre lådor under...ganska praktiskt :)
    Haha vet inte om du förstod min skumma förklaring :P
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-03-11 17:57:19 följande:
    Har faktiskt en riktigt bra byrå/skötbord sen sonen :)ser ut som en ja jag vet inte vad det heter man fäller iallafall ner en skiva så blir de ett skötbord med ett litet skåp o tre lådor under...ganska praktiskt :)Haha vet inte om du förstod min skumma förklaring :P
    Jaha men gud vad bra! Jo jag hade en sån med min dotter med, det fanns tom ett badkar i den. Men det var många år sen nu då hon är 9 år i sommar. Men jag var super nöjd med den byrån. Jag får leta en byrå som passar till rummet nu då vi bestämt oss för denna serie. {#lang_emotions_smile}

Nu ska jag dammsuga här hemma lite... usch ska konka dammsugaren upp för trappan, jag hatar det!
  • mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-03-11 14:09:44 följande:
    Kan vara ischas också! och jag känner inte Pyret heller..vad jag tror..
    men strålar inte ischias alltid ner i benet? Det gör det inte på mig iaf. tänker att det kan vara bra att kolla upp i tid iaf om man kan förebygga, lindra på nåt sätt. 
  • mammailund85

Nu har jag varit på min andra körlektion och det gick faktiskt riktigt bra. Körläraren tyckte jag skulle belöna mig med nåt gott så jag har köpt ballerina kladdkaka. Om ni inte testat dem, gör det. MUMS! 

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10