• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

morrn morrn på er =P

Skönt med fredag!! Vad händer i helgen då?

Imorrn ska vi bjuda makens bror med familj på lite hemma-pizza, det ska bli trevligt! Blir säkert melodifestivalen också.

Nej, nu blir det frukost! Nybakt bröd och te..mmm..

Lilla pyret väntas 100804
  • puchelina88

Hejsan vakna nyss skönt att sova lite;)
    Ska snart börja med lunchen min mamma kommer föbi ska bli trevligt!
    Ikväll skulle sambon ut på middag med jobbet så ja få käka pizza och hoppas på att någon är här inne;)

• ULE

Jag kommer få en gosse till, enligt UL :) Känns bra att veta att den har det bra där inne. Längtar tills att han kommer ut. Blev flyttad till 11aug, ist för 7.

• puchelina88
    ULE skrev 2010-03-12 12:23:27 följande:
    Jag kommer få en gosse till, enligt UL :) Känns bra att veta att den har det bra där inne. Längtar tills att han kommer ut. Blev flyttad till 11aug, ist för 7.
    grattis;)
    ja tänkte fråga om dom ser va de är då vi ska på UL men tror inte dom kommer att säga de!
    såg du själv va de skulle bli lr sa dom de till dig?
  • ULE
    puchelina88 skrev 2010-03-12 13:04:56 följande:
    grattis;)ja tänkte fråga om dom ser va de är då vi ska på UL men tror inte dom kommer att säga de!såg du själv va de skulle bli lr sa dom de till dig?
    Jag frågade när hon skulle börja titta, om det var så att det möjligtvis skulle dyka upp vem det är som bor i min mage så skulle vi (jag o sambon) bli så glada. Hon såg att jag fött barn innan på några av mina strimmor på magen, o i mitten av mättningen skymtade hon snorre. Men hon var osäker o ville kolla upp det efter all mätning, o då såg man den :)

Vill du med ta reda på din inneboende?
  • puchelina88
    ULE skrev 2010-03-12 13:12:48 följande:
    Jag frågade när hon skulle börja titta, om det var så att det möjligtvis skulle dyka upp vem det är som bor i min mage så skulle vi (jag o sambon) bli så glada. Hon såg att jag fött barn innan på några av mina strimmor på magen, o i mitten av mättningen skymtade hon snorre. Men hon var osäker o ville kolla upp det efter all mätning, o då såg man den :)Vill du med ta reda på din inneboende?
    Okej;)
    Jo vill vill veta vem som är inneboende i min mage!
    men om vi inte får de så gör det inget bara de är friskt!
  • carohl

Grattis ULE! En pojke :) vad skoj!

~*~Våran lilla skatt väntas 100818~*~
  • puchelina88

Hmm nu har jag kollat på min mage lite och till och med mamma sa magen börjar typ under brösten lite längre ner men kan de va så att tarmarna kanske är svullena?
    någon mera som ha så??

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-12 13:54:12 följande:
    Hmm nu har jag kollat på min mage lite och till och med mamma sa magen börjar typ under brösten lite längre ner men kan de va så att tarmarna kanske är svullena?någon mera som ha så??
    ja min mage börjar svälla redan under bysten, men det är väl så det ska va
    Lilla pyret väntas 100804
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10