• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

Carohl-dags att lägga in en bild på DIG! så alla andra åxå får se hur vacker du e =)

• Bubbis10

Min dotter är riktigt arg på mig nu, ska flytta, hatar mig å gu vet vad...för att hon inte får springa å sälja majblommor, då jag e rädd om henne. Finns ju fullt med galningar där ute...hennes argument-men jag e stor nu, inte liten.
    jag fattar ju henne med, å så sa hon-ja mitt syskon kommer väl få...
    jag svarade lungt-ni kommer ha samma regler vad det gäller detta....

va sjutton ska jag göra för att få henne å förstå att jag bara e rädd om henne?
    tänk om, OM hon springer på fel pers....fy va hemskt....men detta vill hon absolut inte kännas vid....

• Belly
    Pregga skrev 2010-03-10 23:34:04 följande:
    Denna människan får mig till tårar varje gng...hon visar hela världen att man INTE ska döma ngn pga utseende!
    ">

" target="_blank">

helt fantastiskt......
    Hon bara kommer in och äger totalt... Så grymt!
    BF: 2010-08-16
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-11 20:48:30 följande:
    Hon bara kommer in och äger totalt... Så grymt!
    hehe aa jag vet, jag blir rörd till tårar varje gng..asså hon...har alla emot sig...så öppnar hon munnen å ut kommer det vackraste....hihihi
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-11 07:52:20 följande:
    Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar?den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg.....min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet....det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma....jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig...ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...
    Jag har också jättehemska drömmar ofta....Det är obehagligt som tusan..
     Och e dom inte hemska, så är dom jättesexiga...:)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-11 20:53:28 följande:
    Jag har också jättehemska drömmar ofta....Det är obehagligt som tusan.. Och e dom inte hemska, så är dom jättesexiga...:)
    haha ok, va skönt då e jag inte ensam...haha verkar ju vanligt bland oss gravida här inne, jo samma här...antingen  dom riktigt otäcka, eller så har jag sex, e hora osv....hahahahaa
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-11 20:49:49 följande:
    hehe aa jag vet, jag blir rörd till tårar varje gng..asså hon...har alla emot sig...så öppnar hon munnen å ut kommer det vackraste....hihihi
    Jag oxå...*snyft*.. Fast jag lipar till allt nuförtiden..:P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-11 20:49:49 följande:
    helt galet bra är hon :D
    Bölar varje gång jag hör henne.. Finns bara ett ord VACKERT!!
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-11 21:14:06 följande:
    Jag oxå...*snyft*.. Fast jag lipar till allt nuförtiden..:P
    haha då e vi 2, jag e såå känslig asså...
    lillabambi skrev 2010-03-11 22:10:26 följande:
    helt galet bra är hon :D Bölar varje gång jag hör henne.. Finns bara ett ord VACKERT!!
    haha ja med, varje gng..hon rör vid ens inre asså...ja rätt ord, vackert =)
  • Bubbis10

För att det INTE ska bli ngn miss så är mannen på mina foton INTE ngn ny kille till mig, haha det är det kommande barnets FAR! å mitt x....hahaha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10