-
härligt Pregga!Pregga skrev 2010-03-25 13:55:58 följande:hahaha tack, jag vet :) jag e helt lyrisk.... -
Usch schnappi, vet inte vad jag ska säga, bara att jag hoppas det bästa för er båda och att det får en lösning. Många vama kramar..
-
Nu har jag fått tid till spec.MVC där jag ska få prata om kejsarsnitt! Spännande och se vad de säger!! 21 april ska jag vara där..
Annars så har Pyret levt loppan idag i min mage! Började ju dagen med att baka och hacka nötter i beredaren och det lät ju som fasen, tro den lille vaknade då
Sen drack jag en kopp kaffe som jag inte gör så ofta och sen vurpade jag i vanlig ordning och slog i höften.. sen dess har det varit fart, jösses.. Pyret är nog arg på mig som stör och bökar så hemskt 
-
Ser att ni pratar lite om det här med barn och vänskapskretsen..
Min man är 12år äldre än mig, och det är ju klart att alla hans vänenr, ja de flesta iaf, har barn och faktiskt många av mina med.. så vi ligger lite efter i vår vänkrets
men det är på ett sätt bra, man har många erfarna mammor att fråga om råd 
-
God morgon! Nu har jag vaknat! Var tvungen att tvinga upp mig själv,a nnars hade jag fortsatt sovit hehe.
BM ringde nyss och sa att de ville ha en ny odling för jag hade bakterier i urinen..*suck* Så jag skulle komma in på måndag och lämna ett till..
Hoppas det har gått över..
Jag känner aldrig av UVI, jag får bara ont i ryggen när det är för sent och det har jag ju haft nu ett tag lite extra, så jag hoppas attd et inte är det!!
-
Usch!den kära leken skrev 2010-03-26 11:19:27 följande:Var glad att du inte känner så mycket. Jag har kanske haft 3 ggr och det är fruktansvärt. Ligger utslagen och yrar. Har haft feber och så känns det som att pissa eld samt att urinblåsan brinner.
Men jag känner ju inget förren det gått upp i njurarna, och det är ju BM så himla rädd för när man är gravid.. är det nån som vet varför det är så farligt just när man är gravid..? -
ok.. ja får hoppas det inte blir nåt värre unde helgen då isf..
Jaja jag får dricka massa tranbärsjuice och citronvatten i helgen så kanske jag klarar mig
-
jo men jag skulle inte komma in förren måndag så det är ju flera dagar dit så jag får göra det jag kan så länge..Pregga skrev 2010-03-26 11:35:49 följande:Mjo, drick mkt...men jag tycker du ska kolla upp det snarast. -
ja alltså de vill ju ha morgonurin, sen skickas det på odling, det var därför de ringde nu, det tar ju ett tag så de hade fått svaret nu.. så man får endå vänta, så det går nog bra på måndag. hade det visat några jättehöga halter hade de nog bett mig åka in nu...Pregga skrev 2010-03-26 11:40:54 följande:Ok, kan du inte få ngn akuttid till mvc då? där kan dom kolla om du har vita i urinet, men kan du inte tidigare så klart då får du göra det bästa av situationen.... -
huu, inget emot namnet men jag hatar verkligen vin diesel..brr..Pregga skrev 2010-03-26 11:48:06 följande:Min son ska heta Domenique, hehe som vin diesel i the fast and the furios.....nu när jag vet kön så tänkte jag dela med mig av mitt namn =)kommern nog få smeknamnet Dom....hihi