sofie och laura skrev 2010-05-15 09:48:58 följande:
Du och jag vi är nog de mest oroande här på FL !Jag känner sällan min bebis puffa hårt men jag känner hur den vänder sig smat hickar.Sen har jag även känt bara små ticks eller mindre puffar längst ner vid muffen?Har ingen aning.Sen är prinsen lugn dagtid men kväll och morgon vänds det om!Jag förstår att du e orolig och det kanske bara är nu några dagar som han kanske vänt på dygnet. När su aover kanske han PUFFAR ordentligt och när du är vaken så vaggar du kanske han till sömns?
*skratt* japp jag skulle tro det, vi borde bli prisbelönta med att vara Fl, hönsmammor :) asg.....
men jag e så van att känna han puffa hårt å rejält, men efter mitt gräl med mitt x så har det bara vart små puffar, men jag e ju ändå glad för att känna han alls....det visar ju att han lever, som sagt...han kan ju ha vänt sig om..hoppas du har rätt, å att det inte e ngt att oroa sig för, men om jag inte minns fel så sa min Bm att det kommer snart en tid då de starka puffarna försvinner då det blir mer trångt å han inte har samma utrymme men att jag ändå kommer känna han vilket jag gör...kram