SweetLilly skrev 2010-05-18 10:28:11 följande:
Jo visa att du inte tar mer, även om det kanske blev lite väl hetsigt Men han verkar ju inte fatta bättre. Så gör nu så som du sagt, öppna inte dörren.
haha jo det blev mkt hetsigt här, för nu var det ta mig fan nog!!! han lovade att vi skulle gå på familjerådgivning , han skulle lägga ner kriminalitet osv, för att jag en stund senare skulle höra han sitta å planera ett annat sätt bara för att inte åka fast!?? SVINPÄLS!
jag slog till han rakt över ansiktet, å sög tag i han å föste ut den jäveln genom dörren, haha sen ringde jag lite senare å sa-du..jag har lugnat ner mig nu å tänkt efter...
han trodde ju såklart att jag skulle säja förlåt-NOT! jag fortsatte, ja asså-jag vill inte ha ngt mer med dig att göra, kom inte hit mer nu för jag kommer inte öppna dörren, å vad det gäller prinsen så får vi ta det med familjerätten när det e dags så får vi se om dom anser dig lämplig, jag kommer givetvis inte ljuga om ngt utan vara 110% ärlig om ditt sätt å förehavanden sen får dom avgöra om du är lämplig.
kallar mig hora å hotar å snitta halsen av mig. hm....det blir nog bra ditt as.
men jag var helt lugn under samtalet, å jag tog all min styrka som jag faktiskt har inom mig å samlade den...å blev så jäkla stark i mitt beslut. vaknade idag...å mådde SKIRBRA :)
sofie och laura skrev 2010-05-18 10:52:28 följande:
Men kom han tillbaka?Gör han detta bara för att irritera dig då eller?'Vad är problemet med han!Hoppas du mår bra saknat dig jue!!
Tack lilla gumman, har allt saknat dig med ska du veta...har tänkt på er å undrat vad ni skrivit om, men det har vart så turbulent här...men nu har lugnet sänkt sig över mitt hem :)
jag vet inte varför han kom tillbax å lovade saker han uppenbart inmte tänker hålla,funderar på om han e scitzofren asså seriöst....för störd e han ju.
men men nu e det helvetet med han över, han håller inte sina löften å har ju inte en tanke på att göra det heller, then who needs him?! inte jag.
puss