Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

asså MÄN!!! suck.....kom hem för ca 30 min sen typ å var å handlade med medde igen, andra gng idag...vilket jag nog ska undvika i fortsättningen då jag e heelt slut, å det ömmar lite i ljumskarna..fick stanna upp å en kvinna stannade å frågade om det va dags att föda, haha

men iallafall, en kille flörtade hej vilt med mig å frågade han killen i kiosken här borta om han visste vem jag var...öh, jag e stor nu så det går inte å undvika att jag e med barn....

SUCK!

• Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-18 19:54:41 följande:
    Här e jag :)Började jobba igen igår, så har varit helt slut de här dagarna..Läste lite att exet jobbat sig igen, tycker du gör helt rätt i att inte ens öppna dörren för honom framöver!Hoppas allt e bra annars?
    hey gumman :)

Kul att du kikar in ju :) förstår att du e trött när du jobbar så, hua....ja du, han e en svinpäls å jag tänker inte öppna dörren en gng till. Men det lät på tel som om att han såg sin chans att slippa när jag sa det till han...men men mina vänner å morsa tror att han kommer dyka upp strax innan det e dags....time will tell, men jag e klar med han....för övrigt så e allt bara fint, hällde just i mig ett stort glas med blåbär mosat med glass å mjölk...typ milkshake som jag fixade i blendern...

öh, man kan la käka blåbär?
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-18 20:22:29 följande:
    Pregga båbär är bara att käka på! Massa nyttigheter i dessutom :)  Angående körningen ska jag kolla med teoriläraren vad han säger på torsdag, men när jag surfat runt får jag uppfattningen att de flesta gravida fortsätter köra så länge det inte är fysiskt svårt. 
    Ok, tack för svaret för nu hänger stekpannan löst å pannkakor vankas med blåbärs sylt :) vad det gäller körningen så h inte jag vågat med det i vetskap....haha men du känner la mig nu :)
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-18 20:39:03 följande:
    ååh, blev sugen på milkshake nu..Ja, blåbär är väl bara bra? Jag dricker typ en smoothie om dagen med blåbär i, tror de innehåller mycket antioxidanter eller nåt sånt..
    hihi aa gött va det, jo  men det stämmer nog bra det med antioxidanter.

asså jag har lite ont lite öm i underlivet, kan det bero på att jag vart mkt aktiv ida??
    typ småhugg....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 20:40:35 följande:
    just detta jag inte greppar, varför är det okvinnligt med behov?Är män omanliga om de tex gråter då?Bara för att man "vågar" släppa väder betyder ju inte dte att man gör det i tid och otid
    hahaha nej asså klart en man ska kunna visa känslor som alla andra, å det är viktigt! men jag anser det inte viktigt att släppa lös åskan inför en man :)
    Ns mamma skrev 2010-05-18 20:41:21 följande:
    ååh pannkakor också, vilken lyx! Jag har sånt jäkla gotteberoende, måste skärpa mig om jag ska slippa(förhoppningsvis) föda en 5-kilos klump..hahaha
    haha jaa jag e hungrig som vargen här IGEN, hahahaha det ska bli göttans...snart klara här,,springer mellan datan å spisen :)
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-18 20:50:56 följande:
    Nu säger jag god natt, ska slappa lite framför tv:n nu innan det är dags för sängen..
    natti natt gumman.....hihi sov gött :)
    SweetLilly skrev 2010-05-18 20:43:33 följande:
    jag köpte mango idag som det skall göras smoothie på ..så gottigt Hoppas ni alla har en fin kväll, här ska fikas iaf
    Önskar dig d-samma..ha det så mys ;)
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-05-18 20:42:30 följande:
    hihi aa gött va det, jo  men det stämmer nog bra det med antioxidanter.asså jag har lite ont lite öm i underlivet, kan det bero på att jag vart mkt aktiv ida??typ småhugg....
    Ingen som vet????
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-18 20:58:51 följande:
    Ok, minns ju inte så mkt fr min grav med lillan..er att jag vart .iallafall inte detta...men det kom eftlite väl aktiv idag...
    tack gumman, kram
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-05-18 21:02:00 följande:
    Wiiiiii...Imorrn är det dags för första BM besöket sen inskrivningen... dessutom så ska jag ta med dottern så hon får lyssna på bebisen,hon kommer säkert inte förstå att det är bebisen hon hör..Men känns bra iaf att ha henne med mig Spännande att se hur alla mått å värden står till...
    va spännande, får du skriva efteråt å berätta hur det gått :)

Nu har jag undersökt mina tuttar, haha å visst har jag fåttt mjölk :)
    sk råmjölk. MEN åx typ 2 st på ena å 1 st på andra mörka pigmentfläckar på vårtgården typ...ngn annan som känner igen detta?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-18 22:49:11 följande:
    Har oxå fått vätska i mina, men jag tror inte att d e mjölken redan (inte i mina iallafall), den är lixom mer genomskinlig.
    hihi men den e ju lite genomskinlig sen lite gul :) det e ju inte den riktiga mjölken utan råmjölken :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10