Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Var inne i duchen å gick lös med häck saxen typ-hatar hår!!

nåja, magen e ju ivägen så jag ser ju inte riktigt å fick böja mig fram, kan jag ha klämt prinsen ?

• Bubbis10
    Madelenn skrev 2010-05-19 12:39:54 följande:
    Nej jag tror att bebisen i magen är skyddad :) Jag förstår vad du menar med att du fick böja dig fram. tur att du kan göra det, jag kan inte ens det, ser inte ett skvatt iallfall. Jag känner mig inte så attraktiv längre, hoppas tiden går fort bara :)
    hahahaha jag fick böja mig fram å ta en fickspegel för att kunna se ngt där nere, man vill ju ändå känna sig fräch....
    Madelenn skrev 2010-05-19 12:44:55 följande:
    Okej, jag får väll hoppas att nån annan ser o kan den :) Tack för välkommnandet.
    hehe jag ska länka dig :)
  • Bubbis10
    Madelenn skrev 2010-05-19 12:35:44 följande:
    Hejsan Tjejer. Skulle vilja lägga till mig på listan hur går jag till väga då? Jag väntar mitt andra barn som är beräknat den 3/8.
    Välkommen till vår tråd, här delar vi mkt skratt å glädje, samt erfarenheter.
    här e länken till vår Bf lista, du bara kopierar den sista å lägger till ditt eget namn på ditt datum

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m50946479.html
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-19 12:42:06 följande:
    Om det skulle vara någon fara hade mitt barn varit dött för längesedan och det är det inte!
    Ok, hihi tack gumman :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-19 12:56:37 följande:
    Haha, Jag ligger fortfarande nästan på magen och sover. Blir mer och mer sidoläge dock ;)
    oj, ok...jisses det skulle ju se ut här, som en gungbräda typ..hahahahha
  • Bubbis10
    Madelenn skrev 2010-05-19 13:02:32 följande:
    Tack så mycket :) nu har jag gjort det vi får hoppas att det funkar bara :)
    så lite :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-19 13:04:47 följande:
    Haha, ja det börjar bli lite svårt :)Kan inte sluta äta morötter idag. Får stoppa in ett tuggumi i munnen snart så att jag inte sprängs.
    hahaha vilken syn, pratade med en Bm nu som sa det till mig när jag berättade om min rakning-vilken syn det där måste ha varit, å skrattade högt...mjo det såg la lite wierd ut kanske...hahaha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-19 13:10:35 följande:
    Det kan jag tänka mig. Man ser nog rolig ut i många situationer just nu :)
    jo, ser la ut som en mupp! haha måste dra..hörs, kram
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-19 15:24:16 följande:
    Pregga: Det är bara extra koll på mig pga mitt höga bmi.Har nu några tider:1 juni glucosbelastning17 juni träffa bm21 juni tillväxt UL27 juli tillväxt UL
    Ok, jaha...haha har jag aldrig hört :) hoppas det går bra då, men det gör det nog :)
    Kram
  • Bubbis10

Såg att ni har pratat om värmen, jag e såå lycklig att den änteligen kommer, idag har solen skinit å jag satt med en väninna utanför hennes hus å vi bara myste,...hihi
    längtar tills den riktiga sommaren kommer igång :)

Pratade med Fr innan idag med å fick veta vad jag behövde, å är MKT nöjd {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10