Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-02-21 17:26:59 följande:
    En fråga tilljag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    ja de sväller hela tiden så de är lite ömma och ibland "bränner" det lite i dem. Känner mig ansträngd i huden. Jag hade 75C förut och de var på gränsen till för stor, nu får de inte plats för 5 öre, har inte kommit iväg och köpt nån ny än så jag vet inte vilke nstorlek jag fått men det är nog ett par kupstorlekar iaf..
    Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly

Morrn tjejer! VAr in det sista jag gjord eigår, och det första jag gjorde idag, hade endå 10 sidor att läsa såg att ni snackat met skit endå hehe

Välkommen in till de nya!

Imorgon ska jag iväg till BM och lyssna på hjärtat..myyys

Kallt var det ja, hade 14 grader inne när jag vaknade, så nu ska det eldas för fulla muggar!

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-02-22 11:35:27 följande:
    Vad mysigt att få lyssna på bebbet!!Vilken vecka är du i nu?
    idag är det 16+4
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-02-22 11:49:58 följande:
    Ok min bm kommer inte att låta mig lyssna på bebbehjärtat förrän v 20 v 25 nån gång. Jag blir så less!Aja annars är hon faktiskt bra förutom den detaljen...
    ok jag fick lyssna första gången för 2 v sen! Men hon varnade mig  och sa att det kunde vara för tidigt och att hon inte skulle höra nåt. Fast det var hennes idé!
    Hon sa att jag skulle få lyssna även denna gång, så maken ska med han också nu så han får höra!

Jag har sån jobbig huvudvärk! Det hugger och strålar lite varstans i skallen, ofta bara en sida i taget. Som tur är går det ju över efter enstund men drygt är det..
    Ska nog dricka lite mer vatten också, är lite dålig på det..
  • SweetLilly

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och se om det sätter igång magen..är nästan helt stopp där, får ut en liten sten om dagen typ, känns som att jag har 5kg skit  som borde ut..hehe.

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-02-22 12:29:09 följande:
    Verkar som alla är på massa besök hos BM. Är det rutin hos er eller? Vi har bara varit på inskrivning och då vår ordinarie BM var sjuk då så har vi fått ett extra besök inbokat i vecka 20. Men inget innan dess. Gör ni extra besök?
    nja jag vet inte, min bm har bokat in mig lite här och var, tror det blir 4e gången jag träffar henne.
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-02-22 12:46:49 följande:
    oj en timme, tror vi bokade 30min, fast jag måste få tag på bm nu ändå för jag har nog foglossning, men att springa dit innan v. 20  om allt känns bra tycker jag inte heller käns nödvändigt. Är ju inte så mycket de kan göra. Fast är man orolig och har en massa frågor så kan det finnas mening att få komma dit mer och prata. 
    fast vi har ju lyssnat på hjärtat, det är ju trevligt
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-02-22 12:50:52 följande:
    Ja jag hade gärna lyssnat på hjärtat med. Men det är ju RUL om 4 veckor så jag får väl vänta på det.
    ja vi har vårat om 2! Pirrigt!
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-02-22 12:51:28 följande:
    nah så mysigt. Jag börjar längta efter nästa UL.  Har de pratat något med dig om att göra fler UL än Rul? Hon som gjorde nupp sa att det tydligen var vanligt att man gör ett tillväxt ul på kvinnor som har någon sjukdom eller funktionshinder. Fast det kanske man gör om man ska fundera på KS eller inte. 
    nej jag har faktiskt inte hört nåt om det. Får fråga bm imorgon om det!
    Ja det är nog noga att beräkna datum med KS, så man inte tar det fölr tidigt elelr hinner komm aigång själv innan!
  • SweetLilly

Har fått lite energi idag! Bakar just nu en banan och äppelkaka Känns skönt, längesen jag orkade baka nu!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10