Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

det här med mat, jag har gått upp 5kg nu, men jag vill inte dra ner på maten. jag äter som vanligt, men lite större middagsportioner än vad jag är van vid, för jag är så jäklarns hungrig Huvudsaken för mig är att jag inte dricker läsk eller äter skräpmat!

Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-02-22 20:29:47 följande:
    Fått någon nojja på något spec än så länge???Själv äter jag popcorn i mängder, nått jag verkligen inte var nån favorit av innan :)
    hehe  jepp jag har perioder med popcorn
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-02-23 07:42:38 följande:
    Jag gjorde kycklingfile i svamppanna sås och i det hade jag tomater i och bladspenat, till det hade vi pasta. MUMS det är en familjefavorit....tjejer jag vill inte vara neggo men drar inte popcorn ner järnvärdet?
    Eh? varför skulle det göra det..??
  • SweetLilly

Det enda jag hört ska kunna sänka järnvärdet är om man drickeer mjölk direkt med tillskottstabletten, då funkar den inte lika bra tydligen..

Nu ska jag göra mig iordning, ska till bm och lyssna på hjärtljuden

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-02-23 11:22:57 följande:
    Åå va mys, får du redan lyssna? en annan måste vänta tills v 20....suck...jo men mjölk neutraliserar ju det mesta..
    Ja jag fick lyssna för 2v sen också! Verkar vara mycket som är annorlunda på min mvc
  • SweetLilly

Nu är jag hemma från bm! Hjärtat lät jättefint och pyret for runt som en propeller där inne så det var lite svårt att höra, hehe.
    Fick tid för at diskutera kejsarsnittet också, skönt.

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-02-23 15:17:49 följande:
    Grattis! Det måste kännas helt underbart.
    ja det är en fantastisk känla! Ett bevis på att det är nån som lever där inne
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-02-23 15:45:41 följande:
    Sweetlilly och T0va: Det var inte min mening att klanka ner på någon, absolut inte. Ja vill inte skrämma upp nån heller. Det var bara min skolsyster som sa det till mig när jag gick på gymnasiet då jag hade extrema låga järnvärden. Hon frågade mig om jag tex åt popcorn jag sa nej och då sa hon att inte äta det heller då det sänker järnvärdet ännu mera.Saksamma det var många år sen jag fick höra det och jag har inte kollat upp det vidare då jag iaf inte tycker om popcorn.
    nej jag tog absolut inte dte på det sättet, jag blev bara så förvånad, har aldrig hört om det tidigare!
  • SweetLilly

Nu ska jag också gå och fixa middagen, blir stekt fisk och potatis här, gott gott

• SweetLilly

Hu, idag mår jag illa, ska försöka med lite frukost strax.
    Idag ska vi iväg och fira svärfar, han fyller år idag, så det bli lite tårta, smaskigt
    Imorrn kommer min mamma på besök och stannar ett par dagara, hoppas vi inte har ihjäl varandra, utan kan få det trevligt. så jag skulle väl ha behövt städa, det ser förjävligt ut här, men orken finns inte, kanske att jag orkar plocka lite prylar iaf...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10