Vi fortsätter, Bf aug 10
Godmorgon tjejer!
Vad många som ska på RUL idag!!!! Jag kan inte hålla räkning riktigt. Men jag vet att pregga och nallepuhmamma ska iallafall :) Vem mer?
Lycka till tjejer! Hoppas ni får veta kön också =)
Godmorgon tjejer!
Vad många som ska på RUL idag!!!! Jag kan inte hålla räkning riktigt. Men jag vet att pregga och nallepuhmamma ska iallafall :) Vem mer?
Lycka till tjejer! Hoppas ni får veta kön också =)
åh pregga dåååååååååååååååååå hhur vågar du besöka din mamma innan du loggar in här och berättar för oss??????????????????? va va va???
hahaha skojar bara
pregga vi undrar så hur det gick :):)
Grattis pregga till lyckat rul och till prinsen. Underbart med en av varje :)
Nallepuhmamma: grattis till flickan och hoppas ni får klarare och positivare besked vid nästa ul. kan ju bara vara fel BF eller att bebisen kanske är inne i en långsam period just nu, kramar
Schnappi: Grattis till flickan, jag beklagar verkligen det svåra beskedet.... det måste vara tungt, jag har full förståelse för dina känslor. Hoppas du har någon nära som du kan prata med eller bara bli kramad utav... massa styrkekramar från mig
kan inte alla som gjort sina RUL skriva in datum i BF listan vilken "sort" som gömmer sig i magen, så får vi se sen efter förlossningen om det stämde? =)
ja men då är det bara till å räkna ner till den 8e :) kram
Godmorgon alla!
Knyzzel: grattis till pojken och lyckat UL =)
När jag går får jag ont i högra sidan, tror det är ligamenten eller nåt. Det stramar och drar åt, så jag måste gå jättesakta och helst inte i trappor. Men tyvärr bor man ju på 3e våningen UTAN hiss......
Min man fick känna bebisen i förrgår! Det var så mysigt. Han hade handen på magen, som vanligt, och efter varje bebisspark frågade jag honom om han hade känt det då svarade han först att han inte visste skillnad på bebisens rörelser och mina. Jag sa men jag ligger ju blixtstilla hahaha, sen sparkade bebisen igen och han kände inte den heller. Sen fick bebisen in en fullträff, den starkaste sparken jag någonsin känt, rakt på makens hand. Hahah åh vad vi skrattade, ett så underbart ögonblick