ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:48:05 följande:
Nu kör vi hårt så det går fort till augusti
ja, jag tycker det går snabbt nu faktiskt, rättså snabbt iallafall, vecka för vecka :)
Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 09:50:27 följande:
Ja alla andra som gått i krisitanstad dit ag ska har fått veta om dom velat så jag hoppas jag med får veta Men dom kanske är vänliga och berättar men lillen kanske är lite småbuig och knipr ihop hårt med benen så man inte kan se haha Får jag veta imorgon så ska jag åka till ullared igen mittren av April inna alla andra får löning och handla loss till pyret men då får min man hålla sig borta för han vill inte veta könet på plutten Han får ju itne äns vara med imorgon och se lillen på rul vilket han är ledsen över pga mn får inte ha med banr in där och stora tösen går ju på förskolan men sonen på 9 månader kan ju inte lämnas ensam och har ingen barnvakt.
hoppas du får veta eftersom du vill det :) ja man vet aldrig kanske vill inte bebben visa hihihi
åh kul med shopping på ullared man kan hitta mycket där har jag hört!.
ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:51:24 följande:
Hualigen 6timmar känns kort tid nej det får nog minst bli 3 dygn mina förlossningar är såna som tar nära på 20 timmar och jag är så trött efteråt så det går helt enkelt inte o väcka mig de första timmarna efter förlossningen.yr så fort man stiger upp ur sängen och jag härliga tiden framför oss
jo det beror ju helt på hur man mår :) 6 timmar är ju minimal tid man MÅSTE stanna kvar. jag har ju stannat hemma så länge som möjligt och pinats :P sen när jag väl kommit till BB har det tagit 30 minuter ungefär sen har jag varit färdig. iallafall dem 2 sista