Inlägg från: elinnnnn
|
-
-
Vanligt eller ej inte mindre obehagligt för det hahahaSweetLilly skrev 2010-03-21 11:41:24 följande:Det är vanligt när man är gravid ingen fara! Jag har det ofta..Igår/natt kände jag bebis massor! Har hållt låda hela natten Trist att vissa har fått snö, här är det blåsigt och 4+, snön snart borta! SKÖNT! Nu ska jag få i mig lite frukost!
mysigt med bebis som sparkar hihi, kanske hellre på dagen än natten i och för sig men man får ju ta det man får :P -
nä jag tror inte heller det är farligt... bara oerhört obehagligt, men nu känns det bättre iallafall :)SweetLilly skrev 2010-03-21 12:12:12 följande:nej skojigt är det inte, men det är inget farligt iaf vad jag förstått Jo jag har ju knappt kännt av den lille så än så länge är det bara mysigt!äsch ta inte det på ett negativt sett, le och se glad ut bara, det är ju din bebis som växer därinne! kramssssssss8 skrev 2010-03-21 12:47:56 följande:Fina magar har ni! Skönt att se att andra också växt till sig lite.Folk säger i tid och otid till mig att nog är du stoooooor.Jag bara suck jag är gravid !Vad ska man säga till dessa korkade människor? -
ops, sorry :) Men skönt att det gick bra i varje fall, grattis :)Belly skrev 2010-03-21 13:03:43 följande:Nope, det var inte jag..:) Har icke några barn sen tidigare...=) -
man ska alltid passa på att njuta av nuet, vem vet när det är över?Malinski79 skrev 2010-03-21 13:39:43 följande:va skönt att det inte bara är jag då Är jätte stolt över min mage,men undrar bara var detta ska sluta Men får njuta...för detta är troligtvis sista gången =(
jag undrar också vart det kommer sluta, man har ju bara kommit typ halvvägs... fast jag har ett foto från när jag väntade min 2e, så ja jag vet ju hur det brukar sluta hahaha så himlans stor man ser ut. men men bebisen tar ju den plats den behöver :D -
åh skönt :) det är lätt att glömma bort, eller "bortprioritera" sånt men det är ju ack så viktigt som allt annat, att ta hand om varandra alltså som älsklingar :)lillabambi skrev 2010-03-21 13:39:49 följande:hej brudar!har inte varit inne på hela helgen, haft en barnfri helg då sonen varit hos mormor och morfar. jag och sambon har bara tagit de lugnt och brytt oss okm varandra :) en välbehövlig och skön helg :)hur är det med er?
här är det bara bra, ska vara på mvc om en timme :) -
ja men jag bor utomlands, i saudiarabien och här är det öppet alla dagar förutom på helgdagen som är fredag :)lillabambi skrev 2010-03-21 14:02:52 följande:Oj mvc på en söndag? Ja det är ju super viktigt faktiskt :) -
Nämen vad roligt :) jag går in i v.21 om ett par dagar :)Familjen Mu skrev 2010-03-21 15:20:04 följande:Japp RUL gick väldigt bra. Hade både frugan och vår dotter med oss. Väldigt duktig och erfaren bm får jag lov att säga. Allt stod bra till men lillen En riktig liten vildning!Jag har gått in i vecka 19 och du? -
Grattis carohl till dottern!
Här storstädas det så jag hinner inte skriva så mycket. Men vila emellanåt måste man ju göra :D
-
Åh kul, vi tänker på vagga men har inte bestämt oss ännu :D Vi har sett en modell som är lika stor som en spjälsäng fast som sitter fast i en ställning. Men jag glömde kolla om sängen är justerbar med högre och lägre läge! Fast vi ska nog ut och kolla idag, och kanske tom köpa vagn eftersom vi fick höra att dem har rea i affären vi varit och kollat i. Så det ska bli väldigt spännande :)Ns mamma skrev 2010-03-22 14:09:30 följande:Grattis till alla som haft sina RUL!!Såg att det diskuterats vagga m.m, till sonen hade vi enbart spjälsäng men den här gången ska jag få en vagga av mormors vänner. Hade dock inte gått och köpt en själv, de har ju den så kort tid, endast ett par månader.I helgen var jag och köpte min favoritvagn, Teutonia Prestige, så nu längtar jag verkligen efter min lillprins så att vi kan ut och promenera :)