Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

angel: 4 dagar, helt okej ju. jag minns när jag väntade mitt första barn och gjorde RUL och blev flyttad 10 dagar!! dessutom gick jag 13 dagar över tiden :(

Vår lill* plutt väntas 100810
  • elinnnnn

carohl: ja förhoppningsvis har snön försvunnit tills dess och våren kommit =D

• elinnnnn
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 11:43:33 följande:
    hehe okej. ja vi kommer åka tidigt på mogonen iaf Grattis till tösen och lyckar ul Ja det va någon här på fl som visade en länk till en nyfödd liten babypojke som blev omskuren UTAN bedövning som gallskrek av smärta.Jag tjöt som fasen och blev rosenrasande.I en sådan grej hade jag LÄTT och GRATIS kunnat ge föräldrarna en eller flera slag för barnets skull. Fy fasen stackars barn. Barnen har ingen egen vilja där
    bedövning och en RIKTIG läkare kan dem iallafall ge barnet när dem bestämt sig för omskärelse....
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-24 11:52:01 följande:
    NGN mer som e lite svullen i blygläpparna? såg det nu å fick en liten chock....har inte sett detta innan....
    haha men du gumman, det är ju inte så konstigt! har du glömt trycket och hur tung du har känt dig "därnere"? Det är ju just därför ;) vila MYCKET :D

angel: jo det får vi väl hoppas. att vi alla "levererar" på vårt BF. men det är ju undantag att man gör det faktiskt. Det är ju bara på ett ungefär, glöm inte att egentligen är BF +-2 veckor! det är ju en variation av en hel månad, suck... Men tids nog har vi våra hjärtegull hos oss =) *längtar*
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-24 11:57:36 följande:
    jo, det e sant...emellanåt så känns det som ett tryck neråt....men jag har inte vart svullen så innan, ser ju ut som att jag sexat dygnet runt i 2 dar typ..hahaha å det har jag inte! e med i nunne ordern..iallafall i vaket tillstånd...
    hahahahahaha "iallafall i vaket tillstånd"
  • elinnnnn

pregga: förresten det kan bero på att du tar i nör du gör nummer 2 också, tänk på det ;)

• elinnnnn
    knyzzel skrev 2010-03-24 13:15:44 följande:
    På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)
    vi har ätit fiskfile och tomat/citron/olivolja och massa kryddor i ugnen serverade med romansallad och tomat med dressing gjord på majonäss och citronsaft, maken fick pommes till också.
  • elinnnnn
    Malten skrev 2010-03-24 14:05:20 följande:
    Förresten nån som har erfarenhet av linser som höggravid och ammande? Var hos optikern idag och tog upp att jag är gravid. Han trodde att jag skulle kunna ha linser max 3 mån till och inte under amning. 
    nä tyvärr har jag ingen aning. men jag märker ju hur synen påverkas av graviditeten. min syn blir bara sämre och sämre. men om du tänkte på torrhet osv så vet jag inte. jag använder glasögon
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-24 14:33:18 följande:
    NEEEEJ, skulle just skriva att det bränner i röven idag , den smakade bra igår å ida till lunch....men inte på dass senare.....pratade med Mvc nu om blygläppar som ser ut som fladdermus vingar, å hon sa det att blodvolymen ökar ju i kroppen som gravid å att om man sitter stilla länge som typ vid datan så e detta mkt vanligt, då bör man röra på sig eller vila lite så släpper det, så man inte får åderbrock.Vad det gäller länken så avstår jag fr att titta då jag vet med mig att jag e mkt känslig just nu, å me tanke på kommentarerna så avstår jag.. hahahahaahhha asg...... MUMS va gött det lät asså.....
    mmmmm det var gott:)

jag håller med pregga, jag avstår från att kolla
  • elinnnnn

nä jag är helt slut fastän jag i stort sett bara lagat mat idag. jag ska gå och vila mig en stund.
    ha en fin dag allihopa <3

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10